سردبیر
پذیرش لایه ۲ میتواند نقطه عطف بعدی ارزهای دیجیتال باشد

یک کاربر Redditپیشبینی جالبی را انجام داده است که نشان میدهد فاز اصلی بعدی توسعه در فضای بلاکچین در راهحلهای لایه ۲، عمدتاً بر مبنی اتریوم خواهد بود. پیشبینی وی در مورد مقیاسپذیری لایه ۲ بسیار در کانون توجه قرار گرفت. بسیاری از افراد چنین لحظهای را به عنوان نقطه عطف فناوری بلاکچین به شمار میآورند یعنی دقیقا همان حرکتی که تراکنشهای سریعتر، ارزانتر و ایمنتر را به همراه خواهد داشت.
مطلبی دیگر از این انتشارات
پروتکل هارمونی یک چیست
مطلبی دیگر از این انتشارات
علاقه به کیف پولهای کاردانو به شدت زیاد شده است
مطلبی دیگر از این انتشارات
بیتکوین در روند بهبود وضعیت قرار گرفت