سردبیر
کره جنوبی پس از سقوط ترا، کمیته نظارت بر کریپتو راه اندازی خواهد کرد

بنا بر گزارشهای منتشر شده در کره جنوبی، دولت کره از تمایل خود برای راهاندازی کمیته نظارت بر ارزهای دیجیتال خبر داد. آنها دلیل اصلی برای اینکار را زیانهای وارد شده به افراد پس از فروپاشی اکوسیستم ترا اعلام کردند. قرار است این کمیته به محض شروع به کار فقط به عنوان ناظر بر این بازار عمل کند تا اینکه قانون جامعی برای ارزهای دیجیتال نوشته شود.
مطلبی دیگر از این انتشارات
گزارش وقایع دنیای کریپتو در هفته گذشته
مطلبی دیگر از این انتشارات
رشد 143 درصدی یک آلتکوین بعد از اعلام لیست شگفتی کوینبیس
مطلبی دیگر از این انتشارات
ریپل با وجود شکایت SEC در بهترین وضعیت مالی خود قرار دارد