سردبیر
اکثر دارندگان توکن ApeCoin به ماندن در اتریوم رأی دادند

سازمان مستقل غیرمتمرکز ApeCoin به تازگی نظرسنجی از کاربران خود انجام داد که نتیجه آن، رای مثبت اکثریت برای ماندن در اتریوم بود. این موضوع در حالی مطرح شد که بسیاری از نهنگها برای انتقال ارز به زنجیره خود اقدامات زیادی انجام داده بودند. جامعه طرفدار ApeCoin بر این باورند که انتقال به یک زنجیره جدید بسیار پرخطر و هزینه بر است بنابراین رای نهایی آنها، ماندن در همین زنجیره فعلی اتریوم است.
مطلبی دیگر از این انتشارات
بیتکوین در وضعیت نزولی است و ممکن است به ۳۵ هزار دلار برسد
مطلبی دیگر از این انتشارات
رئیس SEC نگران است که لایحه کریپتو، باعث ضعف بازارهای سنتی شود
مطلبی دیگر از این انتشارات
افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال در آمریکا در سال 2022