سردبیر
رأی مثبت انجمن ApeCoin به ماندن در اتریوم

بر اساس دادههای منتشر شده در اسنپ شات، جامعه ApeCoin به اتفاق تصمصم گرفتند که همچنان در بستر بلاکچین اتریوم بمانند. در واقع آنها چنین تصمیمی را علیرغم هزینههای بسیار بالای تراکنش شبکه اتریوم اتخاذ کردند. با این حال حدود ۵۴ درصد از توکنهای APEبه نفع نگهداری پروژه در اکوسیستم کاهش پیدا کرد. بیشتر اعضای این جامعه بر این باورند که نقل مکان به یک بستر دیگر بسیار هزینهدار و پر خطر است برای همین است که آنها چنین تصمیمی دال بر ماندن در اتریوم گرفت
مطلبی دیگر از این انتشارات
افزایش ۸ درصدی ریپل و ماندن بیتکوین در محدوده حیاتی ۴۲ هزار دلار
مطلبی دیگر از این انتشارات
مدیرعامل بایننس: شایعه خرید بیتکوین را تکذیب کرد
مطلبی دیگر از این انتشارات
فیدلیتی و ارائه بیتکوین برای برنامه بازنشستگی