سردبیر
مخالفت سناتور آمریکایی با قانون جدید مجلس نمایندگان

سناتور سینتیا لومیس در یک توئیت اعلام کرده است که قانون جدید "آمریکا رقابت میکند 2022" یک حمله مستقیم به صنعت ارزهای دیجیتال است. لومیس میگوید این قانون انتخاب صریح برنده و بازنده است. وی اذعان داشته که این قانون به وزیر خزانهداری قدرت بیپایان و یک جانبهای در ممنوع کردن هرگونه دارایی مالی بدون هشدار یا تذکر قبلی میدهد. وی اذعان دارد که این قانون در واقع یک حمله مستقیم به صنعت ارزهای دیجیتال است و با تصویب این قانون، هرگونه نوآوری و رقابت از بین خواهد رفت. این سناتور در پایان گفته است که به تماشا نمینشیند زیرا با انتخاب این قانون، موقعیتمان به عنوان قویترین مرکز مالی دنیا به خطر خواهد افتاد.
مطلبی دیگر از این انتشارات
پیتر برانت: نمیتوان در مورد افزایش قیمت بیتکوین با قطعیت نظر داد
مطلبی دیگر از این انتشارات
نزاع سیستمهای سرمایه گذاری سنتی و غیر متمرکز
مطلبی دیگر از این انتشارات
طراح اصلی شبکه ترا حق خروج از کشور کره را ندارد