برداشت بیت پین = مسدود سازی پول !

خب همونطور که موجودی من رو میبینین من خیلی پولدارم !

خواستم نشونتون بدم که مثل من تلاش کنید و پولدار بشین، البته خب صد سال سیاه هم کار کنین نمیشن ...

من خاصم و ژنم خوبه که تونستم ...


خب این پول تو حساب باغبون عمارت ما بوده ! بعد تصمیم گرفتم برم باهاش توی بیت پین بازی کنم ...


خلاصه پولو به بیت پین پاس دادم و بیت پین اون رو به تتر پاس داد، تتر به من پاس داد ولی وقتی که خواستم پولمو به ولت دیگه منتقل کنم اومدم به بیت پین پاس دادم ولی بیت پین دیگه به اون ولت دیگه پاس نداد !


با پشتیبانی بیت پین ارتباط گرفتم و انتقال نیافتن پول رو گزارش دادم ...

پشتیبانی: اقای/خانم خاکستری لازم هست در رابطه با برداشتتون توضیحاتی خدمتتون داده بشه
پشتیبانی: در این رابطه با شما تماس گرفته میشه لطفا در دسترس باشین


آنچه در این تماس گذشت ...

اقای/خانم خاکستری به دلیل قوانین جدید پلیس فتا که به ما ابلاغ شده ما مجبوریم درخواست انتقال شما را تا 72 ساعت هولد کنیم و بعد از آن که پلیس فتا گزارشی مبنی بر فیشینگ بودن و کلاهبرداری بودن نداد انتقالتون انجام خواهد شد !


من بلافاصله درخواست برداشت وجه خودم را خواستم که لغو بشه و اونا هم تایید کردن که انجام میشه ! میدونین که وقتی پول تتر بمونه پولت همچنان در صورت ریزش میریزه که من هر لحظه داشتم وارد ضرر میشدم ولی خبری از بیت پین نشد که نشد !


بعد از چند ساعت اومدم و مستقیما با چت آنلاین ارتباط گرفتم و آن ها با جوابی عجیب بهم پاسخ دادند


برداشت ها امکان لغو ندارند جناب خاکستری عزیز


اینجا بود که من شروع به پیگیری بیشتر و گیر دادن بیشتر شدم و بلاخره تا ساعت 11 شب طول کشید که آقای بیت پین پول من رو کش بک بزنه، یعنی تتر من رو آزاد کنه از حالت هولد


بیت پین صرافی بدی نیست خوبه ولی مشکلاتی داره که واقعا رو اعصابن، مهمترین مشکل پشتیبانی تلفنی درستی نداره ! همه چی در قالب یه باکس چت هست که باید هزار بار انگشتتو بکنی توش تا باز شه ...


من قطعا مطمعنم اگر انقد بهشون گیر سه پیچ نمیدادم محال بود پول رو به کیف پولم برگردونن ...


خلاصه این فقط تجربه من در بیت پین بود و هرکسی میتونه اینو تایید کنه یا نکنه ! من بلاگر خاکستری هستم و میگم و شما میشنوید ...


اما فراموش نکنین که توی انتخابتون دقت کنین چون ممکنه برای شما هم اتفاق من بیوفته اگر کارتون واجبه به نظرم از راه حل های دیگه استفاده کنید ...


دیگه کافیه ...