سلام دنیا !

سلام؛ این اولین نوشته من است، من بلاگر خاکستری هستم، اینجام که بنویسم؛ بدون آنکه بدانید کیستم و چیستم، گاهی می گویند جز سیاهی رنگی نیست ! جز سفیدی رنگی نیست ولی من خاکستری هستم، مرزی میان سیاه و سفید ...


من اینجام تا از زبان قلبم بگویم و بنویسم، ممکن است گاهی ربط داشته باشد و ممکن است گاهی بی ربط باشد، ممکن است گاهی جذاب باشد ممکن است گاهی نباشد، من نمیتوانم همه را راضی نگه دارم ولی من فقط مینویسم زیرا من هستم آنچه که هستم ...


ممکن است بگویید اینجا ویرگول نمیزارند، ولی من میزارم ،،،،،،،، چون اینجا وبلاگ من است و من قانون خودم را دارم و به آن نیز متعهد هستم ...


من میتوانم برای خودم سایتی شخصی بسازم و نام آن را بلاگ خاکستری بگذارم ولی ترجیح دادم یکبار هم که شده در زندگیم ساده زیست باشم و انقد مسیر را دشوار نکنم و فقط بنویسم ...


دیدم ویرگول میتونه نیازمو برطرف کنه پس مینویسم ...