فیلیمو؛ ایستگاه پول و تبلیغات !

خب نوبتیم باشه؛ نوبت فیلیموست ! همونطور که میدونین فیلیمو در بهمن 1393 به دنیا اومد !

اون هیچ وقت معروف نبود تا زمانی که با فیلترینگ سایت های دانلود فیلم معروف شد !

خیلیا میگن عامل فیلترینگ VOD هایی مثل فیلیمو هستند ! منم اطلاعی ندارم و فقط حرف بقیه رو میگم ...


فیلیمو در ابتدا با تبلیغات زیاد در فضای مجازی و... سعی در جذب مخاطب داشت، اون موقع از حق نگذریم قیمتش نسبتا خوب بود و چیزی به اسم تبلیغات نداشت !!!

تو هر جای دنیا بری ببینی چیزی به اسم تبلیغات توی سرویسی که داری پول اشتراک میدی واسش نمیبینی !

ولی خب اینجا ایرانه و همچین چیز مسخره ای قابل مشاهدس ...


من امشب نزدیک 130 تومن هزینه اشتراک فیلیمو رو دادم ... البته با تخفیف ویژه !!!!

در حالت عادی اشتراک فیلیمو 175 هزار تومنه ! واسه چند قلم فیلم ایرانی و کلی فیلمی که بدون رعایت کپی رایت گذاشته شدن !

با این حال نتفلیکس بدون سانسور ! بدون تبلیغ قیمت اشتراکش تو این سایتای ایرانی 125 هزار تومنه !


من اهل دراز نویسی و خرافه گویی نیستم، اصل مطلب رو ادا کردم و فکر کنم همه چیو فهمیدی، اره فیلیمو خوبیایی هم داره، دوبله اختصاصی و... حالا تویی که تصمیم بگیری ولی من یه نظر شخصی دارم ...

در جایی که تو را احمق میپندارند نباش !

در جایی که به اسم تخفیف بهت چند برابر قیمت اصلی میفروشن نباش !

واسه خودت ارزش قائل باش !


در نهایت اگر استفاده میکنی از الان میگم تو احمق نیستی این تصمیم توئه، پس دیالوگ های بالامو ملاک قرار نده، شاید منم استفاده کردم؛ هرکسی مغز داره و خودش تصمیم میگیره ...


تمام ...