پونیشا ؛ بزرگ بی خاصیت !

سلام به همه شما عزیزان و همراهان بلاگ خاکستری من بلاگر خاکستری هستم و اینبار و بعد از مدت ها قراره ه پونیشا بپردازیم ؛ پلتفرمی که بهتره اونو بزرگ بی خاصیت بنامیم !


توجه: بلاگر خاکستری همیشه راستگو و صادق است و در بلاگ خود چیزی جز حقیقت و حتی شاید تجربیات خودش نمیگذارد پس با خیال راحت بخوانید و آگاه باشید که از خودم در نمیارم !


پونیشا از حوالی سال های 90 شروع به کار کرد و خب اون اوایل با این اسم و رسم اومد جلو که ما شماره تلفن و مرکز تماس و آدرس مشخصی نداریم ولی ما کیفیت داریم و عملکرد عالی و پشتیبانی آنلاین خفن !


خلاصه مردم رو با هزارتا دوز و کلکی که داشتند کشوندن وسط و اشتراک گرفتن ازشون و خب تا اینجای کار همه چی خوب بود !


فریلنسر میومد پروژه میگرفت و کارفرما هم پروژه میزاشت !


خلاصه ته بخش تماس با ما اونا هم ی ایمیل هست که میشه باهاشون ارتباط بگیری !


من اطلاعات دقیقی دارم که یه نفر الان چند ماهه ایمیل زده و جوابی نگرفته و پشتیبانی تیکتی خود پونیشا هم پیام میده دست دستش میکنن !!! میدونین چی میگم بحث اون مدیریت اصولی هست ... !


متاسفانه چون اکثر مستندات از بخش کاربران هست و پخش اونا باعث ایجاد دردسر واسه اون کاربرا میشه نمیتونم اینکارو بکنم ولی خب تجربیات رو میگم و بازم نمیشه همش بدشو بگیم بزار یکم خوبیاشو بگیم


خوبیاش اینه که خب واقعیتشو بخواین تا زمانی که کارت گیر پشتیبانی نیوفته و کارفرمات کارفرمای آدم حسابی باشه و پولتو بده همه چی گل و بلبله ... ولی خدا اون روزو نیاره که تو گیر پشتیبانیشون بیوفتی ... اسیر میشی به معنای واقعی ... :)


پشتیبانی به معنای واقعی آشغال داره اگه کارت حسابی گیرشون بیوفته ... توی موارد معمولی راهنمایی میکنن مثلا اگه کارفرما جوابتو نده نهایت کاری که میکنن اینه که بهش یه تیکت میدن ! برخلاف رقیبش کارلنسر که کلا پیامک میده به کارفرما و فریلنسر ...


نکته بسیار مهم این هست که امنیتش واقعا مشکل داره مثلا من خودم تو اون اوایل که قیمت پروژه تعیین شده توسط کارفرما رو به کاربرا نشون نمیداد رفتم و به api پونیشا نفوذ کردم و متن پیشنهادات افراد مختلف و قیمتایی که دادن و خودِ قیمت پروژه رو در اوردم 😂😂😂 هرچند این حماقت خودشون بود سخت نگیرین ...


واقعا نسخه جدید پر از باگ های عجیبه و از وقتی که هک شدن ریده مال شده همه چی و خب نمیشه دیگه بیشتر از این درموردش بگم واقعا کاش ی پلتفرم بیاد مثل پونیشا ؛ پشتیبانیش خوب باشه و بدون مشکل باشه و هوای هر دو طرف فریلنسر و کارفرما رو داشته باشند و مث پونیشا نیاد بخاطر **** مالی کارفرما داوری پروژتو کلی معطل کنه ...


اینم از این تریبون میگم که واسه همه حرفام مدرک دارم و مستند هستند و اگر واقعا اعتراضی ببینم یا چیزی مطل رو بروز رسانی میکنم و زیر همه این فاصله ها عکس هارو آپلود میکنم پس بدانید و آگاه باشید که بلاگر خاکستری صادق ترین است


خلاصه اینطوریاس و خب سرتونو زیاد نمیخوام درد بیارم به هرحال بلاگر خاکستری اینه و اینطوریه


به پایان آمد این دفتر و حکایت همچنان باقیست

بزار یکم رسمیش کنمممممممممممممممم

بلاگر خاکستری هستم و ممنونم که در این

بخش از بلاگ خاکستری همراه من بودید

تا دیری دیگر ؛ بودوروووود