گارانتی فارِس ؛ خاصِ با خاصیت

خب بلاگر خاکستری اومده و اینبار قراره در مورد یه شرکت گارانتی صحبت کنه و اون چیزی نیست جز گارانتی فارِس ، این گارانتی چندی پیش توسط یکی از سایتا حالا به حق یا به ناحق مورد حمله قرار گرفت و خب بلاگر خاکستری با توجه به اتفاقی که براش افتاد مسیرش به این گارانتی خورد و قراره از تجربش بگه ...

حالا چی شد ک فارسی شدی؟

خب بخوام ساده بگم من چند مدت پیش از یکی از مغازه دارا یه هندزفری بلوتوثی گرفتم Baseus بعد خلاصه اوردمش خونه تا وصلش کردم به شارژر و شارژش کردم سر ده دقیقه شارژ خالی میکرد و خلاصه وضعیتی بود نزدیک 1.5 هم پولشو داده بودم ..، روش زده بود گارانتی فارس و خب میخواستم بفرستم واسشون ولی ی سرچ ک کردم اون مطلب رو دیدم که گفته بود ما دیگه با گارانتی فارِس کار نمیکنیم و از این حرفا ، خلاصه اینکه سر این داستانا بود که من یه مدتی دست نگه داشم از کار و نرفتم سراغش تا اینک واقعا این هندزفری هر ده دقیقه ی بار خاموش میشد و منو کفری کرد، خلاصه زنگ زدم گارانتی گفتن که بفرستینش واسمون، منم به هر حال با استفاده از سرویس پستی درب به درب ارسال کردم واسشون، خب خلاصه میدونستم که نیازه که اون برچسب گارانتی رو بهشون میدادم ولی من نداشتمش حقیقتا و صرفا فاکتور فروشنده رو داشتم که اونم نفرستاده بودم، یعنی بحث اینکه برچسب گارانتی نبود بخاطر این بود که برچسب روی کارتن محصول نبود، روی خود پلاستیک بود ک پلاستیک موقع باز کردن محصول پاره شد ...

در اوج نا امیدی بودم تا اینکه از گارانتی فارِس تماس گرفتن ...

با من صحبت کردن، در ابتدا یه خانمی با من صحبت کرد و گفت که تصویر فاکتوری که خریدین رو بفرستین، منم چون فاکتور مهر نخورده بود ازشون وقت خواستم و واسشون ارسال کردم بعد از هماهنگی با صاحب مغازه، که از این تریبون میخوام بگم که: ی پیام دارم برای صاحب مغااازه عزیز !!!!!؛ شما خیلی عزیزی، خیلیییی ...

خلاصه اینکه فاکتور رو ارسال کردیم و گفتن برچسب باید باشه و خب من برچسب نداشتم ...

با خودم گفتم ک ای بلاگر خاکستری دیگ کار تمومه و باید مرسوله رو برگشت بزنی ...

البته منم بهشون نگفته بودم که این اتفاق واسش افتاد، که دیگه آخرین لحظات بود

که من زبون باز کردم و گفتم که حقیقت داستان اینه و منو به یه آقا وصل کردن و

بهشون همه چیو توضیح دادم، بهشون گفتم داستان از چه قراریه و چی شد

خلاصه گفتن که ما بررسیش میکنیم از توی لیست و اگر بود ، پذیرش میشه



خلاصه چند روزی نگذشت که فارِس یه پیامک برام ارسال کرد و گفت:

محصول شما پذیرش شد !!!!!


من واقعا خوشحال شدم اونم بسیار زیاااااااد و همین روز جمعه بود که مامور پست مرسوله رو اورد واسممم و واقعا برام باور نکردنی بود و در عین حال یک تجربه کاملا متفاوت بود ...


و خب من این مطلب رو به عنوان تجربه شخصی خودم نوشتم و بدون حتی یه ذره تغییر توی اصل ماجرا:

فارِس و تیمش باعث شدن که دید من نسبت به این گارانتی به صورت کلی تغییر کنه ...

اعتمادی به من دادن که بار بعد با چشم بسته محصول با گارانتی فارِس رو بخرم ...

از این تریبون ازشون ممنونم و امیدوارم این مطلب تونسته باشه ...

مرحمی باشه بر تمام حرفایی که علیه این گارانتی زدن ...

چون من با چشمانم دیدم و با گوشام دیدم ...

و با قلبم حسش کردم ...


ممنونم فارِس دوست داشتنی


خب دیگه بلاگر خاکستری انقد نوشابه باز نمیکنه واسه همهههه ولی خب دیگه لطف کردن و باید تشکر کرد، ولی دیگه کافیه و این مطلب رو میبندیم و دوستون دارممم بسیااااار و تا مطلب بعد بودودودودو رووووود