خانم‌ها! حالا نوبت شماست...

کتاب جان گاتمن برای مردان!
کتاب جان گاتمن برای مردان!

جان گاتمن در مقدمه کتاب «اسرار دلربایی» میگه:

تحقیقات نشون داده که رفتار مردها نقش پررنگ تری در ساختن یا تخریب یک رابطه خوب داره. این درحالیه که اکثر کتاب‌های مربوط به رابطه برای زن‌ها نوشته می‌شن. این کار درست مثل این می‌مونه که عمل جراحی قلب باز رو روی بیمار اشتباهی انجام بدین!

و در ادامه مردها رو دعوت می‌کنه که با خوندن کتاب «اسرار دلربایی» - که این‌بار برای مردان نوشته شده- یادبگیرن چطور می‌تونن دل یک خانم رو به دست بیارن، باهاش یک رابطه مبتنی بر اعتماد بسازن و تا آخر عمر باهاش زندگی باکیفیت و البته پر از سکسی داشته باشن – دوس داشته باشین یا نه تحقیقات گاتمن نشون می‌ده مردان متاهل بیشتر از مردان مجرد سکس دارن!

تناقض مشخصه! از طرفی رفتار «پسرها» تو رابطه تعیین کننده تره و از طرف دیگه این «دخترها» هستن که که بیشتر درباره رابطه کتاب می‌خونن.

برخلاف بقیه پسرهای دنیا من کتاب «اسرار دلربایی» رو خوندم و عاشقش شدم. یادمه به بهنام گفتم واقعاً چرا قدیما «مردان مریخی زنان ونوسی» رو می‌خوندیم وقتی همچین کتابی هست، و اون جواب داد چون اون موقع این کتاب نبود!

من تصمیم گرفتم به سهم خودم این تناقض رو کوچیک کنم. پس راه افتادم و به هر دوستِ پسرِ مجردی که داشتم این کتاب رو پیشنهاد کردم که بخونه اما نتیجه نداد. پس با بچه‌های بلووک تصمیم گرفتیم توی بلووک معرفیش کنیم. این کلیپ رو منتشر کردیم و حتی توش از اعتبار خودم مایه گذاشتم و به بچه‌ها گفتم این کتاب رو بخونن. میخواین نتیجه رو بدونین؟

ما موفق شدیم این کتاب رو به دو نفر اجاره بدیم! (کف و سوت و هورا)

بیان به این قسمتش توجه کنیم، نه به اون قسمت که هردو نفر «خانم» بودن!

ما که مسئولیت خودمون رو توی بلووک انجام دادیم. حالا دیگه مسئولیت اون دوتا خانم و بقیه خانم‌های دنیاس که برن واسه مردا توضیح بدن چرا از رابطه هاشون خوشحال نیستن!

موفق باشن...



استارتاپ بلووک فعلا در حال تست پیشفرض هاش با محصول و کاربران آزمایشیه. به همین دلیل فقط دوستان گرگانی ‌می‌تونن از این سایت کتاب اجاره کنن. اگه دوس دارید، اخبار بلووک رو دریافت کنید تا وقتی به شهر شما هم رسید،‌ با خبر بشید. می‌تونید ایمیلتون رو توی وبسایت بلووک ثبت کنید. ما اسپم نمی‌فرستیم.

https://bloock.ir/