چالش عیدانه جزیره کتاب!

همه مون میدونیم که تعطیلات عید در پیشه! حالا، برنامه ات برای عید چیه!؟ می خوای در کنار گشت و گذار در طبیعت و عید دیدنی این تعطیلاتو چطور بگذرونی؟! تو پست قبلی چندتا پیشنهاد برای گذروندن عید گفتم که یکی اش دوست همیشگی مون کتاب بود:))
حالا تو بگو:

عید می خوای چه کتابی بخونی؟

چرا می خوای این کتابو بخونی؟

چطوری می خوای بخونی؟

و

بقیه چطور می تونن تهیه اش کنن؟

در آخر هم #چالش_عیدانه_جزیره_کتاب رو به نوشته ات اضافه کن!

و پیش نویس پستت رو به جزیره کتاب اضافه کن تا تایید بشه! میدونی اینطوری دست کم یه نفر به سرزمین ما کتابخونا دعوت میشه:) حتی خیلی هامون با کتابای جدید آشنا میشیم!

البته تو پرانتز اضافه کنم که شاید چند روز اول عید نتونم پیش نویس ها رو سریع اضافه کنم ولی سعیمو می کنم تا اخر این هفته همه پیش نویس های ارسال شده رو ثبت کنم پس پیشاپیش به بزرگی خودتون ببخشین ;)

اگرم هنوز برای عید کتاب تهیه نکردی و دنبال پیشنهادی میتونی تو جزیره کتاب یه گشتی بزنی شاید کتاب مورد پسندت رو دیدی!

https://virgool.io/book-island