ربات هوشمند مدیر کانال

حدود یک ماه هست که دارم روی یک ربات هوشمند برای مدیریت کانال کار میکنم. نمونه ی این ربات رو قبلا برای مشتریانم ساخته بودم ولی مقداری اختصاصی بود و این بار سعی کردم همه ی اونچه یک ربات مدیریت کانال نیاز داره رو توی یه ربات جمع کنم تا کم و کسری نداشته باشه و هر مدیری بتونه ازش استفاده کنه.

ربات هوشمند مدیر کانال
ربات هوشمند مدیر کانال


از ویژگیهای اساسی این ربات داشتن زمانبندی برای هر پست هست. یعنی اینکه مدیر کانال یک زمان بندی برای ارسال پست ها به ربات میده، مثلا بهش میگه هر 20 دقیقه یک پست ارسال کن. بعد مدیر مقدار زیادی پست در یک لحظه به ربات ارسال میکنه و ربات اینا رو ذخیره میکنه توی صفش و هر 20 دقیقه یکی رو ارسال میکنه. احتمالا با خودتون میگید که تلگرام خودش این قابلیت زمان بندی رو داره، ولی این چیزی هست که خود بنده هم ازش مطلع بودم و قطعا نمیخواستم دوباره کاری کنم و چیز بیهوده ای بسازم. چیزی که میتونم بگم اینه که این ربات فرایند ارسال پستها به کانال رو خیلی ساده میکنه. در حد یک فوروارد. و چیزیه که باید خودتون ازمایشش کنید تا متوجه بشید.

پیام فوروارد شده برای ربات و پاسخ ربات
پیام فوروارد شده برای ربات و پاسخ ربات


یکی دیگه از آپشن های جالب این ربات داشتن زمان بندی برای حذف پست هست! یعنی شما برای هر پستی که به ربات ارسال میکنید میتونید یک "زمان حذف" براش تنظیم کنید که توی اون زمان ربات خودش میره و پست رو حذف میکنه.

قابلیت جالب دیگه ی این ربات انداختن لوگو روی پست ها هست. با ارسال تصویر لوگو و تنظیم اندازه و موقعیت لوگو، ربات روی همه تصاویر به صورت خودکار لوگوی کانال رو قرار میده و بعد ارسالشون میکنه.

با استفاده از این ربات، همه چیز برای مدیرهای کانال ها به راحتی یک فوروارد کردن میشه، چون که این ربات قابلیت حذف تگ هوشمند هم داره و خود به خود لینک کانال ها و نامشون رو از پیامهای فوروارد شده پاک میکنه و اینطوری نیاز به کمترین دخالت ادمین در ویرایش پستهاست!

منوی تنظیمات اصلی ربات
منوی تنظیمات اصلی ربات

دوستان عزیز این بخشی از قابلیتهای ربات هوشمند مدیر کانال بود. این ربات قابلیتهای بسیار جالب تر و متنوع تری هم داره که انشاله در پست های بعدی بهش میپردازم.

اما از اونجایی که مهمترین چیز توی زندگیم برام پیشرفت هست از همه کسانی که این پست رو میخونند تقاضا دارم اگر انتقاد یا پیشنهادی در این زمینه دارند با بنده در میون بگذارند که بسیار متشکر خواهم شد از ایشان.

در ضمن در صورتی که این ربات رو نیاز داشتید در خدمتتون هستم.