چگونه 20000 دلار در بازار سهام از دست دادم!

سلام و عرض ادب خدمت همه ی دوستان گلی که وقت میزارن و مطالب من رو مطالعه میکنند

امروز می خوام براتون داستان یکی از تریدر های تقریبا معروف به نام عمر اشرف رو براتون بگم

عمر اشرف توی یکی از مصاحبه هایی که داشت داستان زندگی خودش رو اینجوری تعریف کرد:

وقتی 18 سال داشتم با بازار سهام آشنا شدم همه میگفتن اینجا جایی هست که میتونی میلیونر بشی میتونی سرمایه تو توی مدت زمان بسیار کمی چند برابر کنی اونم فقط با استفاده از لپ تاپ و اینترنت!!!
همین برام جالب و جذاب و کافی بود تا من رو به سمت بازار بکشونه .

ورود به بازار بدون دانش!
این بود که بعد از آشنایی با بازار هر وسیله گرون قیمتی که توی خونه داشتم اعم گوشی و ... رو فروختم بعلاوه اینکه اون موقع جایی کار میکردم و پولی هم که بدست آورده بودم رو با پولی که از فروش اجناس به دستم اومد رو که سر جمع 20000 دلار میشد رو وارد بازار کردم.
بدون داشتن هیچ اطلاعاتی از بازار و بدون داشتن هیچ استراتژی شروع کردم به خرید و فروش سهام.با احساساتم معامله میکردم و هر جا که فکر میکردم قیمت سهامی میره بالا میخریدم و هر جایی که حس میکردم میاد پایین میفروختم.
با همین روش بعد از 3-4 ماه 20000 دلار من تبدیل شده بود به 35000 دلار!!!!!!!

با خودم میگفتمواقعا باور نکردنیه توی این سن همچین پولی بتونم در بیارم و این بود که معامله کردن رو ادامه دادم و از همینجا بود که داستان عوض شد...

از دست دادن 20000 دلار.....
پول من از 35000 دلار رسید به 20000 دلار کلی ناراحت شدم و اعصابم خورد شده بود اما طمع و حرص باعث شد که باز هم به معامله کردن ادامه بدم !!!
و در نهایت چیزی که از سرمایه م مونده بود فقط 2000 دلار ناقابل بود!!!!
اینجا بود که به خودم اومدم و فهمیدم که چه اشتباهاتی انجام دادم ولی بی فایده بود.
همین شوک از دست دادن 20000 دلار باعث شد که با خودم تصمیم بگیرم که برم و تا جایی که میتونم در مورد این بازار اطلاعات کسب کنم و یاد بگیرم.



وضعیت فعلی
در حال حاظر که چند سال از ورود عمر اشرف به این بازار میگذره و حدودا 24 سالشه اون تبدیل شده به یکی از میلیونر های دنیا.همین چند روز پیش توی یک روز فقط 135000 دلار در آورد!! بله فقط توی 1 روز!
توی سن 24 سالگی تونست لامبورگینی که همیشه آرزوش رو داشت بخره.
به همه جای دنیا سفر میکنه و با برگزاری کلاس های آموزشی به بقیه هم ترید کردن رو یاد میده.


دوستان عزیزی که تازه با این نوع بازار ها اشنا میشن چه فارکس یا چه بازار سهام دقت کند که این بازار جایی نیست که یک شبه پولدار شد. راه طولانی داره اما در آخر پاداش بزرگی هم داره!!!!
پس تا جایی که میتونید یاد بگیرید و یاد بگیرید!

اگر دوست دارین اطلاعات بیشتری راجب بازار فارکس بدست بیارید و وارد دنیای معامله گری بشید میتونید کانال مارو دنبال کنید
لینک کانال : IranForexTraders