ویرگول
ورودثبت نام
hossein
hossein
خواندن ۴ دقیقه·۱ سال پیش

ایده برای تیزر تبلیغاتی و بازاریابی ویدیویی

زندگی واقعی خانم سین: من تا سال 2015 هیچ وقت تلویزیون کابلی نداشتم. تنها باری که برنامه های تلویزیونی را تماشا می کردم در Netflix ، Hulu یا کانال های اساسی بود. داشتن کابل یک دنیای کاملاً جدید بود. وقتی کابل گرفتیم، پس از نصب، کارشناسان با جزئیات نحوه استفاده از ریموت را توضیح دادند، من تبلیغات را برای ساعت تماشا کردم. چون این همه چیزی است که اکنون روی کابل است، درست است؟ تقریباً تمام آگهی های بازرگانی خنده دار، الهام بخش یا تبلیغاتی از اتومبیل بودند - آنهایی که معمولاً در یک کلاس مخصوص خودشان هستند.

با در نظر داشتن این فصل خرید تعطیلات پر از عصبانیت، لیستی از ایده های تبلیغاتی خلاقانه را با مثالهایی برای برجسته کردن برند شما جمع کردم!

ایده برای تیزر تبلیغاتی و بازاریابی ویدیویی
ایده برای تیزر تبلیغاتی و بازاریابی ویدیویی


1. با یک مسابقه تبلیغاتی از Ego استفاده کنید

شخصی یک بار به من گفت که ترفند برای جلب علاقه مردم به شما این است که آنها را مجبور کنید در مورد خودشان صحبت کنند. آنها از مکالمه دور خواهند شد که شناخت کمی از شما دارند، اما در مورد خود احساس خوبی دارند. این دقیقاً همان کاری است که Buzzfeed Quizzes حمایت مالی می کند! همه می خواهند بدانند که چه نوع Skittle یا M&M هستند، اگر در وست ورلد میزبان یا مهمان باشند، چگونه در Game of Thrones خواهند مرد.

2. پشتیبانی از نقشه های شهر

پشتیبانی از نقشه های شهر
پشتیبانی از نقشه های شهر


به نظر می رسد این ایده تبلیغاتی بیشتر برای شرکت های مسافرتی و رستوران های زنجیره ای ایتالیایی مفید باشد (من نمی دانم چرا). در حالی که کوله پشتیم را آماده می کردم، به این تبلیغات رایگان و مفید که عمدتا در ایستگاه های قطار یا - دوباره مطمئن نیستم چرا - رستوران های ایتالیایی موجود بود، اعتماد کردم.

من این ویدیو های جذاب را به همه جا حمل کردم. این نقشه ها معمولاً با جاذبه های بزرگ گردشگری و مکان های تجاری مشخص می شوند. اگر نقشه را از یک شرکت اتوبوسرانی دریافت می کنید، تمام ایستگاه های اتوبوس علامت گذاری می شوند. من ناگزیر سرانجام به گشت و گذار در رستوران یا یافتن راه خود برای توقف اتوبوس در هنگام گم شدن و استفاده از آن برای یافتن راه خود به جاهای دیگر پرداختم. ( مزیت های بازاریابی ویدیویی چیست؟ )

3. کتاب کوپن ایجاد کنید

وقتی من بزرگ شدم، ما خمیر کلوچه، کلوچه پیشاهنگی دخترانه، کاغذ بسته بندی و کتاب کوپن فروختیم. اکنون، شما می توانید کوپن ها را در همه جا پیدا کنید - کدهای تبلیغاتی آنلاین، Groupon، روزنامه، چاپ تبلیغات در مترو. اما کتاب های کوپنی هنوز زنده هستند. به نظر می رسد با تخفیف در پذیرش موزه ها و جاذبه های محبوب، بیشترین سود را به گردشگران می رسانند، اما چه راهی بهتر برای جلب مشتری جدید از قرار دادن کوپن در راهنمای کشف شهر؟

4- از محیط به نفع خود استفاده کنید

از محیط به نفع خود استفاده کنید
از محیط به نفع خود استفاده کنید


این تبلیغات خلاقانه محیطی بسیار سرد است. آنها نه تنها از بیلبوردهای خسته کننده بهتر هستند، بلکه فضای معمولی را برای اهداف تبلیغاتی خنده دار یا جالب می کنند. من شخصاً احساس می کنم این تبلیغات خلاقانه مستقیماً از مغز یک کودک پنج ساله سرچشمه گرفته است.

5. از Innuendo نترسید

مثل همیشه، رابطه جنسی می فروشد. این باعث می شود که مردم دو بار نگاه کنند و تصویر را به مغز خود بچرخانند. عزیز انصاری یک بیت کمدی دارد که در مورد تبلیغات اعتدالین صحبت می کند و این که در آنها به ندرت افرادی که در ورزش یا سالن بدنسازی هستند نمایش داده می شود. درعوض، اعتدالگرا مدل های کاملاً خوب در موقعیت های سازشکارانه را به نمایش می گذارد. چه ارتباطی با برند یا محصول آنها دارد؟ تقریبا هیچی. اما می توانم تصدیق كنم كه هرگز فراموش نمی كنم كه آگهی زیر را در كنار یك ساختمان در 53 و مادیسون منفجر كرده است! ( نکات مهم بازاریابی ویدیویی )


6. مرجع پاپ فرهنگ

مرجع پاپ فرهنگ
مرجع پاپ فرهنگ


مطمئناً ، تبلیغاتی با حضور کیم کارداشیان باید به ارجاعات فرهنگ پاپ منجر شود. بسته به مخاطب خود، می توانید اشاره ای مکارانه به مریلین (a la Snickers)، یک فیلم محبوب داشته باشید، یا به طور آشکار حرکات رقص یک ستاره مشهور را مسخره کنید. آه

7. خنده دار باشید

خنده دار باشید
خنده دار باشید


تبلیغات خوب و خلاقانه پایه و اساس دانش مشترک یا شوخ طبعی مشترک است. این مانند ایجاد یک شوخی درونی با مشتریان احتمالی شما است! ( استراتژی بازاریابی ویدیویی )

8. نازنین باشید

هرکسی یک شوخی خوب با پدر را دوست دارد، اما این جناس می تواند یک بازی هوشمندانه و خلاقانه با کلمات باشد - یا از گرافیک برای جوک برای شما استفاده کند.

از سایر مقالات ما دیدن نمایید:

انواع بازاریابی ویدیویی را بشناسید

5 مورد از مزایای بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی چیست؟

معرّفی برترین شرکت ‌های ساخت تیزر تبلیغاتی در سطح ایران و جهان


بازاریابی ویدیوییمحتوابازاریابیویدیومحتوای ویدیویی
فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ، سئو و طراحی سایت hnoorollahi.ir
شاید از این پست‌ها خوشتان بیاید