فرزندان خون و استخوان

فرزندان خون و استخوان
فرزندان خون و استخوان

بخشی از کتاب فرزندان خون و استخوان ( میراث اوریشا )


« ما را له کردید تا سلطنت خود را روی خون و استخوانمان بسازید. اشتباه شما، زنده نگه‌داشتن ما نبود، بلکه این بود که فکر کردید ما هیچ‌وقت با شما نخواهیم جنگید. » « هرروز آرزو می‌کنم کاش ماما زنده بود اما در این لحظه بیشتر از همیشه. آرزو می‌کنم کاش جادویی که در رگ‌هایش جاری بود، در من هم جریان داشت. آرزو می‌کنم کاش می‌توانستم بابا و زین را زنده نگه‌دارم. »


اگر علاقه‌مند به ژانر فانتزی حماسی هستید، می‌توانید به‌وسیله‌ی ابزار کاربردی ما در وبگاه کاواک، هر کتابی را که دوست دارید به‌گونه‌ای متفاوت بیابید. کاواک گراف نه‌تنها ابزاری است جذاب برای یافتن کتاب موردعلاقه‌تان، بلکه دنیایی از کتاب‌های مشابه را هم به شما پیشنهاد می‌کند.

برای مشاهده ادامه مطلب بر روی عبارت زیر کلیک نمایید:

کتاب فرزندان خون و استخوان ( میراث اوریشا )