کیهان‌شناسی ، المپیاد نجوم و مدتی که پیدام نبود... .

سلام!

خیلی وقت بود نه به ویرگول سرزده بودم ، نه طبعا چیزی اینجا نوشته بودم .

مدتی که نبودم اتفاقات خیلی زیادی افتاد ، که در واقع همین اتفاقات بسیار هم باعث شده بودن که چیزی ننویسم .


توی این مدت ، آزمون های انتخاب رشته باشگاه المپیاد برگذار شد ... خب توی نجوم رتبه یک شدم .

داستانی که هست ، اینه که بر خلاف اون چیزی که ممکنه اطرافیانم فکر کنن علوم کامپیوتر و برنامه نویسی علاقمندی های نو ظهور و جدید من هستن ، و این درحالیه که کلا از خیلی خیلی خیلی سال پیش این فیزیک و زیر شاخه هاش هستن که غالب علاقه‌ی من رو تشکیل میدن ...

این علاقمندی هم بر می گرده به زمانی که حتی دقیق یادم نمیاد . ولی یکی از پر رنگ‌ترین خاطراتی که دارم از این علاقه ی قدیمی اینه که وقتی کلاس سوم یا چهارم بودم عضویت انجمن نجوم رو گرفته بودم ، چهارشنبه ها پا میشدم میرفتم خیابون کارگر شمالی - دانشکده فیزیک دانشگاه تهران که بتونم توی همایش‌هایی شرکت کنم که چیز خاصی ازشون حالیم نمیشد ، ولی خب :) به خاطر حس خوبی که بهم میداد می‌رفتم ... .

حالا توی این مدت ، دوباره این عشق و علاقه دیرین برگشته ، من از المپیاد کامپیوتر بیرون اومدم و المپیاد نجومی هستم ؛ تا ببینیم بعدا خدا چی بخواد ...

میزان کششی که نجوم ( در واقع فیزیک ) برام داره ، تا حدیه که تو این دو سه ماه به این نتیجه رسیدم که توی دانشگاه کیهان‌شناسی بخونم .
برای همیشه ... من و فیزیک :)

صرفا جهت بی عکس نبودن پست
صرفا جهت بی عکس نبودن پست

تیتراژ پایان

https://soundcloud.com/sinabathaie/seven-ponds-live