ساخت clone موبایل بانک ملی - بام

صفحه  اصلی
صفحه اصلی

باسلام، ساخت clone موبایل بانک ملی - بام

🔴لینک ویدیو آپارات:

🔴 https://www.aparat.com/v/71VKq




در این پست به بررسی بسیار سریع نسخه clone موبایل بانک ملی یا همان بام می پردازیم، این نسخه سعی شده بسیاشبیه به نسخه اصلی باشد ولی هرچند در بسیاری از جزئیات تفاوت دارند.

صفحه پروفایل
صفحه پروفایل


پس از رد شدن رزومه ام در بیش از 40 موقیت شغلی توسعه دهنده در کشور در سایت های آی استخدام و جابنجا و جای ویژن و کوئرا با عنوان "عدم دانش فنی" با نا امیدی تصمیم گرفتم از یک برنامه که برایم جذاب بود یک نسخه clone بسازم، از آنجایی که مایل به ساخت یک نسخه موبایل ساده نبودم تصمیم گرفتم یک برنامه زیبا مثل بام را شبیه سازی کنم.
همان طور که اطلاع دارید موبایل بانک ملی یا بام یک اپ با طراحی بسیار زیبا هست و نسبت به سایر موبایل بانک ها به نظر بنده طراحی و رابط کاربری UX/UI بهتری دارد.

صفحه کارت ها
صفحه کارت ها



من سعی کردم با استفاده از تکنولوژی Expo - Native React استفاده کنم چون حقیقتا حال درگیری برای نصب gradle و sdk و بقیه موارد در studio android و همچنین نصب VM و نصب macOS را نداشتم و تصمیم گرفتم با Expo بسازم.
از طرفی باید به این فکر می بودم که باید طوری برنامه را بسازم که Performance خوبی داشته باشد.

Splash screen
Splash screen



* لطفا برنامه را نصب کنید و نظرات و پیشنهادات و انتقادات خودتان را نسبت به آن برای بنده ارسال کنید. برنامه کاملا آفلاین می باشد.


لینک فایل apk:
https://drive.google.com/file/d/1I-UzlnCuQhb6c1RAfc-toNFw22grQ4x4/view?usp=sharing