توسعه دهنده وب
تعصب در زبان برنامه نویسی

من نمی دونم چه فازی که برنامه نویس یا کدرها می گیرن و می گن : فلان زبان خعلی کارش درسته ... تو هر حوزه ای هم ی دستی تو کار داره ..
جناب برنامه نویس : هر زبان برنامه نویسی مثل یک ابزار می مونه یکی مثل چکش یکی مثل قیچی عمل می کنه و ...
اگر هدفت ساختن موشک کاغذیه خب قیچی خیلی می تونه کمکت کنه .. ولی اگر هدفت ترکوندن کله بقیه هست (مثل من ) .. چکش بیشتر بدردت می خوره .
حالا هنر چکش زدنو داری : با چکش موشک کاغذی ساختن سخته.
هنر اینکه رو ی چیزی که مسلط شدید غیر ممکن ها رو بتونید انجام بدهید یا اگر من باشم ( که خیلی راحت طلب هستم ) از ابزار درست برای اون کار استفاده می کنم.
مطلبی دیگر از این انتشارات
برنامه نویسی به زبان Dart - انواع شیوه های تعریف متغیر در دارت
مطلبی دیگر از این انتشارات
مدل ذهنی Mental Model جاوااسکریپت
مطلبی دیگر از این انتشارات
آموزش پایتون رایگان