خالی شدن جیب مردم با روش های جدید!

اول از همه میخواستم متنی شدیدا انتقادی بنویسم که خب با خودم فکر کردم شاید خوب نباشه و دردسر هایی رو به همراه داشته باشه برای همین حالا یکم ملایم تر سعی میکنم بنویسم با این که دست به کیبوردم خوب نیست :)

یه چند وقتی هست دوستانی میان میگن فلانی رو میشناسی؟ اموزش برنامه نویسی میده و قول داده که حقوقت 30 40 میلیون تومن باشه ماهانه. خب این خیلی چیز خوبیه. کی بدش میاد؟

وقتی پیگیری کردم درباره فلانی دیدم بظاهر برنامه نویس بوده و اکنون با فروش پکیج زندگیشو میچرخونه (شاید خودش هم داره از برنامه نویسی حقوق 30 40 میلیونی در میاره، کی میدونه؟)

خب برای من یک سوالی سریعا ایجاد شد. ایشون که مدرس هستن و قرار هست به افراد یاد بدن چطوری یک در امد بالای 20 30 میلیون تومن داشته باشن و خیلی کارشون درست بشه، چرا خودشون از همین روش استفاده نمیکنن و حقوقی بالای 60 70 میلیون در نمیارن؟ (بالاخره وقتی دانشجو میتونه در امد 30 تومنی داشته باشه استادی که چندین سال هست توی این حوزه هست چرا نتونه؟)

و رو اورده به فروختن پکیج های گزاف به مردم با قیمت های نجومی؟ این سوالاتی هست که توی ذهن من هست و من حتی برای خود ایشون هم ایمیل زدم ولی جوابی نگرفتم.

امیدوارم دوستانی که دنبال رفتن یه شبه ره صد ساله اند این متن رو بخونن و درست تصمیم بگیرند.

راستی عیدتونم مبارک :)*