شرایط این روزها و تاثیر روی یه برنامه نویس

متاسفانه جامعه ما همیشه درگیر مسائلی هست که استرس و کلافگی رو به زندگی ما وارد می کنه، اگه اعتیاد به دنبال این اخبار هم پیدا کنیم که واقعاً راندمان کاری ما رو پایین میاره. کلاً گوش دادن به اخبار و دنبال کردن سایت های خبری روی روحیه ما تاثیر بدی داره، چون همیشه خدا اونا فقط خبر بد دارن و به ندرت خبرهای جذاب و مثبتی دارن.

این روزها هم با خبرساز شدن وجود کورنا ویروس آدم واقعاً نمی دونه چیکار کنه ، متاسفانه تدابیر لازم انجام نشده و اطلاع رسانی ها و آمار و ارقام اطلاً قابل اتکا نیست و خود مردم هم اصلاً همکاری نمی کنن ، تعطیل که میشه ملت پا میشن میرن شمال یا مکان زیارتی یا بازار و ...

به شخصه خودم توی این چند روز از لحاظ روحی خیلی آسیب دیدم و نمی دونم چیکار کنم ، شرکت رو تعطیل کنم یا نکنم ، ادامه بدم

کلاً مثل خوره افتاده به جونم ، اگه فقط خودم بودم خیلی مهم نبود اما من خونواده دارم و یه بچه کوچیک

خواهش من اینه که خود ملت باید تا یه جایی رعایت کنن ، اگه به امید پیدا کردن راه چاره اینا باشیم واقعاً تبدیل میشه به یه فاجعه بزرگ.