این افراد انتشارات مقالات مدیریت ارتباط با مشتری را دنبال می‌کنند:

به سه چیز دیدار دست دهد و رستگاری پدیدار شود پاکی دل و دیده و پاکی گوش از آنچه شنیده
به روایتی یه گیک هستم ...
مشاور کسب و کار | علاقه مند به نرم افزار های تحت وب | سعی میکنم از تجربه ام در مورد نرم افزار های مختلف ایرانی که باهاشون کار کردم اینجا بنویسم :) حتما کامنت بزارید♥
با نرم افزار CRM پیام گستر، روش های نوین ارتباط با مشتریان را پیدا کنید. https://www.payamgostar.com/
investment analyst
بهزاد هستم ، کارشناس و مشاور در حوزه دیجیتال مارکتینگ و بازار های مالی ، خوشحالم اینجا میتونم باهاتون در ارتباط باشم قانون من اشتراک اطلاعات پس مطلبی که میدونی بدردم میخوره رو برام بفرست،قدرتمند باشی
مدیر و مشاور مدیریت ارتباط با مشتری و فناوری اطلاعات؛ مقیم ملبورن استرالیا؛ دانش‌آموخته‌ی مهندسی صنایع، مدیریت استراتژیک و هنرهای بصری؛ کارشناس مورد تایید مایکروسافت www.maboodsabet.com
من محمدم و 24 سالمه. کارشناس تولید محتوا هستم. اینجا راجع‌به رشته و کنکور ارشد مدیریت و تجربیات مسیر شغلیم می‌نویسم :)
بزرگترین دغدغه صاحبان کسب و کار ، کسب درآمد بیشتر است، با توجه به شرایط بازار و تغییر در نیازهای مشتریان ، دستیابی به این مهم تنها با ایجاد ارزش برای مشتری و برقراری ارتباط موثر با مشتری امکان پذیراست
به دیجیتال مارکتینگ و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) شدیدا علاقه دارم، حوزه کاری و شغلیم هم تو همین مسیره.