اصغر قاتل

لطفا افراد زیر 18 سال از خواندن این نوشته اجتناب کنند . خواندن آن برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست.




می خواهم کتابی در مورد خشونت بنویسم ، چطور می شود فردی به جائی می رسد که به خود و دیگران آسیب جدی می زند. کتاب با عنوان "چطور یک قاتل متولد می شود" است . قاتل قربانی شرایط است یا تنها یک حادثه نادر و فقط در حاشیه اخبار و روزنامه ها قابل مشاهده است.

در این بین به نامی آشنا به نام اصغر قاتل اولین قاتل زنجیره ای در ایران افتادم . یک پاراگراف از ایشان می آورم و شما می توانید مابقی آنرا اگر برایتان جالب بود در ویکی پدیا و سرچ های گوگل پی بگیرید.

تصویر اصغر قاتل
تصویر اصغر قاتل



اصغر قاتل کیست ؟

علی‌اصغر بروجردی معروف به اصغر قاتل اولین قاتل زنجیره‌ای ایران به حساب می‌آید. قربانیان وی را اکثراً کودکان تشکیل می‌دادند که او در اغلب موارد به آن‌ها تجاوز می‌کرده‌است. علی‌اصغر بروجردی، مردی ۴۱‌ساله و قوی‌جثه بود با شمایلی خشن و مخوف. چهارشانه ، با موهایی روشن و چشمانی آبی. پدر و پدربزرگش راهزن بودند و کاروان‌ها و مسافران مسیر اراک به ملایر را لخت می‌کردند. هر دو پدر و پدر بزرگ قاتل بوده اند.

اصغر قاتل می گوید :

"در عراق در قهوه‌خانه برادرم هر چه پول می‌گرفتم خرج اطفال می‌کردم. مدتی هم در مساجد، آجیل می‌فروختم و با اطفال رابطه برقرار می‌کردم تا این که به علت فریب دادن ۵ بچه از فرزندان متمولین آنجا و فریب دادن آنها، نه سال حبس کشیدم. پس از آزادی، از برادرم خواستم که برایم زن بگیرد ولی قبول نکرد. دیگرهمیشه با اطفال بودم تا این که یک شب یک شاگرد نجار به نام حسن را فریب دادم با پنج نفر دیگر به او تجاوز کردیم به خاطر همین دو سال حبس کشیدم و از طرف محکمه تحت نظر پلیس بودم. هر شب پلیس در خانه می‌آمد و بودن مرا در خانه کنترل می‌کرد، تصمیم گرفتم به هر پسری که تجاوز می‌کنم، او را به قتل برسانم در بغداد ۲۵ پسر را سر بریدم اغلب جنازه را در شط غرق می‌کردم، برخی را هم به قدری ماهر شده بودم که از سر بریدن هیچ آثاری نمی‌گذاشتم آخرین بچه را که می‌کشتم کودک دیگری مرا دید که من از همان‌جا به ایران فرار کردم."


منبع : ویکی پدیا


مقاله ای دیگر کوتاه دیگر را می خواهم منتشر کنم با عنوان "کافه لاته ، گنده لاته" البته در انتشار آن شک دارم .



شما در مورد قتل چه فکر می کنید، به نظر شما آنها در خیابان قابل تشخیص هستند، قتل یک مشکل جدی روانی است یا پدیده ای مانند همجنسگرایی است که باید وجود آنرا نوعی کنش در ذات آدمی است .

اگر منابع ای می شناسید، معرفی کنید.



مرداد 1400

داریوش زمانی