قابل توجه خانم ها، سیگار بر زیبایی تاثیر منفی دارد.

سیگار عامل پیری زودرس پوست صورت است ، چین و چرک را بیشتر می کند، و باعث دفرم شدن فک می شود . اگر به فکر زیبایی خود هستید، همین الان تصمیم بگیرد و سیگار را رها کنید. بدون سیگار خوشگل تر هستی.

علائم بارز سیگار کشیدن شامل تغییرات پوستی است. مواد موجود در دود تنباکو در واقع ساختار پوست شما را تغییر می دهد. یک مطالعه اخیر نشان داده است که سیگار کشیدن به طور چشمگیری خطر ابتلا به سرطان سلول سنگفرشی (سرطان پوست) را افزایش می دهد.

سیگار باعث پیری زودرس پوست می شود ، برای آنکه زیبا تر باشی ، سیگار را ترک کن
سیگار باعث پیری زودرس پوست می شود ، برای آنکه زیبا تر باشی ، سیگار را ترک کن


ناخن های دست و پا از عوارض سیگار کشیدن مصون نیستند. سیگار کشیدن احتمال عفونت قارچی ناخن را افزایش می دهد.

سیگار روشن حرارت زیادی را تولید می کند و بر پوست صورت شما تاثیر می گذارد و چروک پوست را بیشتر می کند و باعث پیری زودرس صورت می شود.

سیگار دندان ها را سیاه می کند، بر لثه ها تاثیر منفی دارد.

موها نیز تحت تأثیر نیکوتین قرار می گیرند. یک مطالعه قدیمی نشان داد که ریزش مو ، طاسی و سفیدی را افزایش می دهد.



من مطلبی در مورد خستگی منتشر کردم ، خوشحال می شوم آنرا هم مطالعه کنید. فقط 4 دقیقه وقت عزیزتان را به این مطلب تخصیص بدهید و همیشه مواظب خودتان باشید.

https://www.dariushzamani.ir/blog/health-fatigue/




خوشحال شدم که سری به نوشته من زدید ، خوشحالم کردید. دوست دارم که برایتان مفید بوده باشد. مواظب سلامتی خودتان و اطرافیانتان باشید.


مرداد 1400 - داریوش زمانی