دوره Reinforcement Learning: بیاید شروع کنیم

اولین دوره رو که میخوام یادگرفتنش رو با شماها به اشتراک بزارم دوره‌ی RL دانشگاه استنفورده.

حالا چرا این؟

حقیقتش من بعد از این همه سرک کشیدن توی فیلدهای مختلف کامپیوتر به این نتیجه رسیدم که AI از بقیه جالبتره (personal opinion). التبه دلیل اصلی‌ترش اینه که عاشق فیلم‌های آیرون منم و خب یکی از آرزوهام اینه که یه چیزی تو مایه‌های جارویس برای خودم داشته باشم‌!

توی فیلدهای مختلف AI و ماشین لرنینگ هم به نظرم RL از بقیه باحالتره.

منابع چیه؟

منبع اصلی دوره RL داشنگاه استنفورده (CS234) که توی زمستون ۲۰۱۹ برگزار شده

این لینک پلی لیست یوتیوب دوره:

https://www.youtube.com/playlist?list=PLoROMvodv4rOSOPzutgyCTapiGlY2Nd8u

اینم لینک دوره توی سایت دانشگاه استنفورد:

http://web.stanford.edu/class/cs234/CS234Win2019/index.html

منبع خاص دیگه هم نیست جز یار همیشگی گوگل! (اگه طی دوره چیزی رو متوجه نشدم توی گوگل سرچش میکنم و اگه چیز مفیدی پیدا کردم قطعا لینکش رو میزارم)

چه قدر طول میکشه؟

اممم ... نمیدونم! ۱۵ تا لکچره که هر کدوم به طور میانگین یک ساعت ربع طول میکشه.

حالا باید ببینیم من با چه ریتی اینا رو میبینم، با چه ریتی میفهمم و ...!

خلاصه نمیدونم دیگه انشالله که با سرعت خوبی پیش بره:)

بعدی: دوره Reinforcement Learning: مقدمه ۱