دانشجوی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار دانشگاه شمسی پور تهران - برنامه نویس کامپیوتر
پیاده سازی مسئله وزیر در هوش مصنوعی به زبان Python
این پروژه پیاده سازی مسئله معروف وزیر با n وزیر و n خانه شطرنج به زبان پایتون توسط بنده است. تعداد وزیر ها و خانه های شطرنج از کاربر پرسیده میشود. صورت مسئله به این صورت است:
میخواهیم تمام حالت های ممکن برای قرار دادن مثلا ۸ وزیر در صفحه شطرنج ۸ در ۸ را پیدا کنیم به طوری که وزیر ها در موقعیت حمله یکدیگر نباشند.
کدهای پروژه در گیت بنده:
ویدئو توضیح پروژه و کدهای آن:
مطلبی دیگر از این انتشارات
حکمرانی بر دادهها، یا حکمرانی بر انسانها؟
مطلبی دیگر از این انتشارات
نگاهی به مقررات گذاری هوش مصنوعی در اتحادیه اروپا
مطلبی دیگر از این انتشارات
احراز هویت غیر حضوری در بورس با استفاده از هوش مصنوعی