سایت archidaily

Archidaily یک پلتفرم موفق جهان
Archidaily یک پلتفرم موفق جهان


پلتفرم ARCHIDALY

سایتarchidaily یک پلتفرم معماری است . این پلتفرم معماری یک سایت بسیار پرطرفدار در جهان است . شعار آن هم (ابزار ؛ الهام و دانش برای کمک به ایجاد شهرهای بهتر ) می باشد .

امروز می خواهم یکی از تجربیات حودم را با شما در میان بگذارم . من به دنبال منبعی بودم که بتوانم با نمونه کارهای معماران دیگر آشنا بشوم . از کار معماران بزرگ الهام بگیرم و بتوانم که با طرح های متفاوتی روبرو بشوم .

در این زمینه شما می توانید به سایت های مختلفی مراجعه کنید . یکی از این سایت ها پلتفرم archidaily است . سایتarchidaily یک پلتفرم معماری است . این پلتفرم معماری یک سایت بسیار پرطرفدار در جهان است . شعار آن هم (ابزار ؛ الهام و دانش برای کمک به ایجاد شهرهای بهتر ) می باشد .

شما به خوبی می توانید در آن به صورت رایگان از تجربه معماران دیگر استفاده کنید . در واقع یک یاز دلایل افتتاح آن ؛ استفاده از تجربه معماران دیگر در نقاط مختلف جهان است . بنیان گذار این سایت می گوید : من به دنبال جایی برای اشتراک گذاری آخرین تجربه هایم بودم . من به دنبال کسب تجربه بیشتر بودم ؛ جایی که این تجربه تنها به صرف زمان و تجربه فیزیکی خودمان بستگی نداشته باشد . من میخواستم از تجربه دیگران استفاده کنم . از دیدگاه های متفاوت اطلاع پیدا کنم . او معتقد است که یکی از دلایل مهم تاسیس پلتفرم archidaily  می باشد .

شما می توانید با سبک های معماری آشنا شوید . از مصالح معماری و متریال های جدید آگاه شوید . ما می توانیم به صورت موردی این متریال ها را در سبک های معماری به کار رفته ؛ مشاهده کنیم . شما می توانید پرو‌ژه های خود را به اشتراک بگذارید . شما می توایند در این پلتفرم مطالب مفیدی که آگاهی دارید برای دیگران به اسم خود به اشتراک بگذارید .

در این سایت با دکوراسیون داخلی های متفاوتی روبرو هستید . شما می توانید از آنها ایده بگیرید . برخورد دکوراسیون داخلی با فرهنگ ها و عادات متفاوت و منطقه مشاهده کنید .

در Archidaily می توایند با دیدگاه معماران که به صورت مصاحبه با آنها تهیه شده است ، آشنا شوید . همیچین در این سایت می توانید از به روزترین دستاوردهایی محصولات معماری هم آگاه شوید .

اهمیت مراجعه با سایت های برتر

بهتر است حداقل هفته‌ای یک بار به سایت‌های مورد علاقه خود سر بزنید. چون:

· منبع الهام برای کار طراحی شما هستند.

· شما را از نمایشگاه‌ها / کنفرانس‌ها و رویدادهای مهم معماری باخبر می‌کنند.

· .تعدادی از این وب سایت‌ها به شما اجازه می‌دهند که آزادانه کارهای خود را منتشر کنید

· دیدگاه‌های مختلف کاربران سایت روی پروژه‌ها، دید خوبی از نظرات دیگر معماران به شما می‌دهد.

· علاوه بر منبع الهام (Inspiration) بودن، منابع و نکات ارزشمندی درباره تکنولوژی معماری در اختیارتان می‌گذارند.

· کانسپت‌های طراحی و داستانی که پشت هر معماری وجود دارد، قدرت حل مساله و تفکرِ معماری را در شما تقویت می‌کند.

بهترین ها از دید Archidaily
بهترین ها از دید Archidaily

شما می توانید برای مطالعه و آموزش بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید .