این افراد انتشارات انتشارات دیوار را دنبال می‌کنند:

حسن حمیدی قمر - مهندس قمر از سال 1384 در زمینه وب فعالیت خودش را شروع کرد و هم اکنون در زمینه های مختلف طراحی و توسعه وب و موبایل فعالیت میکند، ایشان متخصص و توسعه دهنده CMS جوملا میباشد
https://arsalanse.ir
Software Engineer | مثل اینکه کد میزنم!
mahdimasoon.ir
برنامه نویس Back end علاقه مند به حوزه امنیت.
Marketing and SEO Expert @Mofid Securities
مهندس نرم افزار
Addicted to Learning new things
دیزاینری که به جای طراحی، می نویسید. البته اینجا!
اولین سایت تبلیغاتی با هوش مصنوعی ارسال با پیامک نوتیفیکیشن www.44web.ir
اینجا درمورد هرچیزی که احساس میکنم مفید هست صحبت میکنم.
برای ساختن یک ارتباط جدید و کمک به کسب و کارتون آماده ام ... اگه برای کارتون به وزیر احتیاج داشتین روی من حساب کنین ، من کوچ کسب و کار هستم .
چندین هزاران سال شد، تا من به گفتار آمدم..! - مولانا
پروداکت دیزاینر در RSYNTECH | به عنوان یک کاربر توی این جهان دوستدارم که: بیشتر یاد بگیرم، با بقیه کار کنم، تجربه کسب کنم و به بقیه یاد بدم؛ تا بتونم بیشتر لذت ببرم :)
من سید رضا فلاحی هستم، مهندس نرم افزار هستم ، از چالش های سخت خوشم میاد و سعی میکنم اینجا از تجربیات و چالش هام بنویسم