آخرین جمله افراد مختلف قبل از مرگ! (طنز)

  • آخرین کلمات یک برقکار : خوب حالا روشنش کن...
  • آخرین کلمات یک انسان عصر حجر: فکر میکنی توی این غار چیه؟
  • آخرین کلمات یک پلیس: شیش بار شلیک کرده، دیگه گلوله نداره...
  • آخرین کلمات یک بندباز: نمیدونم چرا چشمام سیاهی میره...
  • آخرین کلمات یک بیمار: مطمئنید که این آمپول بی خطره؟
  • آخرین کلمات یک پزشک: راستش تشخیص اولیه‌ام صحیح نبود. بیماری‌تون لاعلاجه...
  • آخرین کلمات یک پیشخدمت رستوران: باب میل‌تون بود؟
  • آخرین کلمات یک جلاد: ای بابا، باز تیغه‌ی این گیوتین گیر کرد...
  • آخرین کلمات یک جهانگرد در آمازون: این نوع مار رو می‌شناسم، سمّی نیست...
  • آخرین کلمات یک چترباز: پس چترم کو؟
  • آخرین کلمات یک خبرنگار: بله، سیل داره به طرف‌مون میاد...
  • آخرین کلمات یک خلبان: ببینم چرخها باز شدند یا نه؟
  • آخرین کلمات یک داور فوتبال: نخیر آفساید نبود!
  • آخرین کلمات یک دربان: مگه از روی نعش من رد بشی...
  • آخرین کلمات یک دوچرخه‌سوار: نخیر تقدم با منه!
  • آخرین کلمات یک دیوانه: من یه پرنده‌ام!
  • آخرین کلمات یک سرنشین اتوموبیل: برو سمت راست راه بازه...
  • آخرین کلمات یک شکارچی: مامانت کجاست کوچولو؟
  • آخرین کلمات یک غواص: نه این طرفها کوسه وجود نداره...
  • آخرین کلمات یک فضانورد: برای یک ربع دیگه هوا دارم...
  • آخرین کلمات یک قصاب: اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم...
  • آخرین کلمات یک قهرمان: کمک نمیخوام، همه‌اش سه نفرند...
  • آخرین کلمات یک قهرمان اتوموبیلرانی: مکانیک یادش رفته ترمز ماشین رو درست کنه!
  • آخرین کلمات یک کامپیوتر: هارددیسک پاک شده است...
  • آخرین کلمات یک کوهنورد: سر طناب رو محکم بگیری‌ها...
  • آخرین کلمات یک گروگان: من که میدونم تو عرضه‌ی شلیک کردن نداری...
  • آخرین کلمات یک گیتاریست: یه خورده ولوم بده...
  • آخرین کلمات یک مادر: بالأخره سی‌دی‌هات رو مرتب کردم...
  • آخرین کلمات یک متخصص آزمایشگاه: این آزمایش کاملاً بیخطره...
  • آخرین کلمات یک متخصص کامپیوتر: معلومه که ازش بک‌آپ گرفتم!
  • آخرین کلمات یک معلم رانندگی: نگه دار! چراغ قرمزه!
  • آخرین کلمات یک ملوان: من چه میدونستم که باید شنا بلد باشم؟
  • آخرین کلمات یک ملوان زیردریایی: من عادت ندارم با پنجره‌ی بسته بخوابم...
  • آخرین کلمات یک سرباز تحت آموزش هنگام پرتاب نارنجك: گفتی تا چند بشمرم؟
  • آخرین کلمات یک خون‌آشام: نه بابا خورشید یه ساعت دیگه طلوع می‌کنه!
  • آخرین کلمات یک کارآگاه خصوصی: قضیه روشنه، قاتل شما هستید!
  • آخرین کلمات یک متخصص خنثی کردن بمب: این سیم آخری رو که قطع کنم تمومه...
  • آخرین کلمات یک کارمند: شما اخراجی...
  • آخرین کلمات مدیر شرکت: شما ورشکست شدید
  • اآخرین آخرین