آپدیت + اخبار فیلم و کتاب ???

سلام روزتون بخیر؟ خوب و خوش زردید؟?

میخوام بهتون چندتا آپدیت از خودم و دنیای فیلم و کتاب بدم

  • کتاب بعدی چالش طاقچه رو پیدا کردم و انشاالله امروز سفارشش میدم و به دستم میرسه. اسمش "چشم‌انداز شنبه‌ها"ست و از کتاب های نشر پیدایشه. بازم ممنون از همه‌ی پیشنهادهاتون توی پست قبل (اگر شما هم دنبال کتاب برای چالش اول راه های طاقچه اید ، یک سر به کامنت‌های پست قبل و کتاب های پیدایش بزنید ، پیشنهادات خوبی پیدا میکنید)
  • مشاورم رو عوض کردم و از کارم راضیم ؛ بگذریم که مشاور قبلیم بعدش چقدر برام قیافه گرفت
  • کتاب جدید شروع کردم ??? شماره‌ی ۴ مجله‌ی سان با عنوان وابستگی. فضاش خیلی پاییزیه?? شما هم اهل مجله هستید؟
  • بچه ها کلی پست جالب گذاشتید که نرسیدم هنوز بخونمشون اما همه رو سیو کردم که در اسرع وقت بخونم
  • چندتا شمع جدید درست کردم که هم خیلی دلبرن هم خیلی خوشبو ، این بار اسانس هلو رو روی سطح سرد شده‌ی شمع ریختم?
  • زرد ترین لباس سوییت دنیا رو توی بلک فرایدی خریدم ? الان فقط منتظرم یک دورهمی بشه برم بیرون بپوشمش?
  • کتابخونه تکونی کردم و بر اساس رنگ کتاب ها رو چیدم و بعضی از نخونده‌ها رو هم بردم توی کتابخونه‌ی پذیرایی گذاشتم، بقیشون رو هم روی پله های نردبون توی اتاقم. وقتی کتابخونت جا نداره باید همه چیز رو کتابخونه ببینی دیگه??
  • تعداد نخونده هام رسیده به ۵۹تا ولی اگر امروز کتاب چالش طاقچه و منبع جدید تیم برتونم برسه دستم میشن ۶۱ نخونده. تازه من بازم کتاب لازم دارم?

این رو راجع به نخونده ها بگم که آقا من ازشون میخونم اما چون کتاب خریدن رو دوست دارم، و اصلا از تفریحاتم گشتن توی پیج ها و سایت های مرتبط با کتابه،? تعدادشون زیاد میشه. از طرفیم الان مطالعم به خاطر کنکور خیلی محدود شده.

اخبار فیلم های کریسمس ??

  • بازیگرای هری پاتر برای یک اپیزود ویژه قراره دور هم جمع بشن و کلی سوپرایز داشته باشن (تقریبا مثل اتفاقی که چند وقت پیش برای بازیگرای فرندز افتاد) تاریخ پخش: 2022.1.1
  • فصل سوم سریال کشف جادوگران هم قراره به زودی پخش بشه? کشف جادوگران یک سریال اقتباسی و فانتزیه که من چند وقت پیش دیدمش و فوق‌العاده بود، خصوصا فیلمبرداریش، هم میتونید کتابش رو بخونید هم اینکه سریالش رو ببینید تاریخ پخش: 2022.1.7
  • سریال دانتون‌ ابی رو دیدید؟ بی نظیره ! یک سریال فوق‌العاده با‌، حال و هوای کلاسیک که قراره بعد از سالها با دو اپیزود کریسمس برگرده? ( من هرچقدر از محشر بودنش بگم کمه اگر اهل فضاهای کلاسیک هستید حتما حداقل یک اپیزودش رو ببینید)تاریخ پخش اپیزودها رو دقیق خبر ندارم.

اخبار کتاب های در دست چاپ??

  • جلد سوم مجموعه‌ی کشف جادوگران توسط نشر بهنام ترجمه شده و رفته چاپخونه و همین روزا موجود میشه و میتونید بخونیدش. وی خیلی هیجان زدست?
  • زندگی کتابی نیناهیل که خودم خیلی چشم انتظارش بودم هم قراره تجدید چاپ بشه? نشر آذرباد
  • در نهایت هم جلد دوم کوارتت نهایی که یک مجموعه‌ی فانتزی و تالیفیه (یعنی نویسنده‌ی ایرانی داره ) همین روزا قراره بره برای چاپ و دوستدارانش رو از چشم انتظاری در بیاره? نشر باژ

خبر ویژه ?❤??

یادتونه توی فیلم هری پاتر همه چه شور و شوقی داشتن برای بردن جام گروه ها؟ در آخر هم همیشه سوروس از هری امتیاز کم میکرد و دامبلدور امتیاز میداد به گریفندور? دوست دارید شما هم برای بردن جام گروه ها تلاش کنید؟ سایت ویزردینگ ورلد (همون پاترمور سابق) یک مسابقه ی کریسمسی برگزار کرده که شامل ۳ تست میشه، شما اول تست گروهبندی رو انجام میدید و بعد برای بردن جام کریسمسی گروه ها تلاش میکنید ، زمان تست اول گذشته اما میتونید تست دوم و سوم رو بدید و به گروهتون برای برنده شدن کمک کنید ?




شما چه خبر؟ این روزا چی کار میکنید ، منتظر چیا هستید؟

این سبک از پست رو اولین باره امتحان میکنم نظرتون راجع بهش چیه؟