امروز چندمه؟!!!

امروز چندمه؟ آشناست نه؟ سوالیه که ما خیلی وقتها باهاش درگیر میشیم امروز میخوام طرفندی رو بهتون یاد بدم که حتما لازم نباشه بیاید تقویم نگاه کنید و بعضی وقتها قاطی هم نکنید

خب فضای مجازی خیلی بدرد شما میخوره شما باید چیکار کنید برای فهمیدن تقویم؟ کاری نداره

فقط سرچ کنید : امروز چندمه؟

همین!


اما باید چیکار کنید؟ اولین سایتی که میاد و وارد میشید و تاریخ شمسی و میلادی و قمری و نشون میده

اما خودتون رو در این وضعیت قرار بدید: شما رفتید تو یه کانال تلگرام نرخ تبلیغاتش و میبینید و نرخ تبلیغاتش و تغییر داده مثلا در فلان تاریخ 100 هزار تومان بوده و در فلان تاریخ 135 هزار تومان شده اما تاریخ میلادیه و شما میخواید تاریخ شمسی ش و بفهمید حالا فقط سرچ کنید: تبدیل تاریخ میلادی به شمسی و اون تاریخ میلادی و براتون به شمسی تبدیل میکنه با امروز چندمه تاریخ روزو میبنید بعدشم با ماشین حساب تاریخ الان و از اونموقعه کم میکنید


تمام!


پ ن 1 : حتما فکر کردید من خیلی تنبلم که این روندو طی میکنم ???

اگر قبلا این سوالو میپرسیدید میگفتم : بله من تنبلم!!

اما الان به این نتیجه رسیدم چندان هم تنبل نیستم من همزمان به غیر از مسیر طولانی که طی میکنم بر طبق قدم شمار گوشیم روزی نزدیک به 7000 قدم پیاده روی میکنم دوتا کلاس میرم تکلیفاشون مینویسم اسپانسر 7 تا کانالم و یه چنل یوتیوب کوچیک و یک کانال تلگرام و یه کانال آپارات بزرگ و مدیریت میکنم به تنهایی و اینکه ادمین یه سری کانالایی که اسپانسرشونم خوابن و کاراشون و من میکنم و بماند مدیریت زیر مجموعه ها هم به عهده بنده ست


پس چندان هم تنبل نیستم اگر بخوام کاری رو انجام بدم میتونم صد درصد اگر ویرگول منو بخاطر فعالیت زیادی مسدود نکنه من به راحتی میتونم هر 1 ساعت یبار براتون در ویرگول پست بزارم اما اینکار هم وقتمو میگیره هم امکان ناپذیر هم خسته کننده


وایسا ببینم این پ ن ای که نوشتم از خود موضوع اصلی طولانی تر شد ?

اصلا مشغول تایپ کردن میشم نمیفهمم چجوری از مغزم میرسه به دست دستمم با سرعت جت میارتشون روی ویرگول امروز رفتم جلو چند نفر تست تایپ زدم خلاصه من تایپو تموم کرده بودم اما هنوز سیستم به من نرسیده بود تایپشون کنه من گفتم تا سیستم به بقیه ش برسه یه چایی بخورم برگاشون ریخته بود?

و تا سیستم به من برسه چاییمو خوردم ?

البته مغرور نیستم ادعا هم ندارم این اتفاق واقعا افتاد و من فقط بیان کردم شاید یه کسی این متنو بخونه که بتونه 100 کلمه بر دقیقه تایپ کنه و من باید بهش بگم : دمت گرم!

و من 80 تا 90 کلمه در دقیقه تایپ میکنم و اگه کیبورد واقعا خوبی بهم بدید من جوری تایپ میکنم که مثل امروز سیستم ازم جا بمونه ???


ALI NN/28 TIR

ALI NN/19TULY