Senior back-end developer | ProjectManager
بدهی فنی در برنامه نویسی
بدهی فنی در برنامه نویسی:
هزینه دوبارهکاریهایی که اغلب به خاطر انتخاب راه حل های ساده و زود بازده به جای راه حل اصولی(درست) میپردازیم.

البته گاهی اوقات به سهوی و گاهی عمدی هست که هردو هم لازمه که معمولا ناشی از بیدقتی (عدم تسلط کافی) یا به دلیل آینده نگری است.
راه حل که استفاده میکنم برای حل این مشکل:
انجام refactor منظم و در دوره های مشخص (همیشه میشه الگوریتم رو بهبود داد)
مطلبی دیگر از این انتشارات
نگاهی به فیلم سینمایی 1917
مطلبی دیگر از این انتشارات
اسرار جذب مخاطب مستقیماً از مدیر عامل اینستاگرام
مطلبی دیگر از این انتشارات
راهکارهای نقد کردن درآمد ارزی برای ایرانیان در شرایط تحریم