برنامه نویسی دست نیافتنی!؟

شما شاید بار ها در مورد اینکه بهترین زبان چیست؟ بهترین کامپایلر کدام است؟ برنامه نویس با توسعه دهنده چه تفاوتی دارد؟و از این قبیل سوال ها را جستجو کرده اید. اگر شما اینکار را نکرده باشید من که بار ها و بار ها این جستجو را انجام داده ام. و اکثر مواقع به جای اینکه وقتم رو صرف یادگیری کنم صرف تحقیق در رابطه با زبان های برنامه نویسی می کردم. این اشتباه، بزرگترین اشتباه من بود. چون کامپایلر های مختلف رو نصب می کردم و هر روز به یک زبان علاقه مند میشدم و کامپایلر اون زبان رو نصب میکردم. ولی این قضیه از اول همین تابستون پایان یافت.



تابستان:

از اول همین تابستون تلاش کردم که هر روز، یک ویدیوی نیم یا یکساعته رو تمام کنم. که همین ویدیو ها نیم یا یکساعته آموزش سی شارپ، با تمرین هایشان زمانی دو ساعته از من می گرفتند. صبح زود بیدار شدن باعث شد که من بتونم این وقت رو هر روز بزارم. و الان اکثر کد هایی رو که آموزش دیدم رو می تونم به کار بگیرم چون هر روز برای یادگیری وقت گذاشتم.



کار احمقانه ای که من انجام دادم:

من همین چند سال پیش یک گروه و یک کانال برای حل مشکلات و یادگیری برنامه نویسی ساختم...

من هر روز در گروه و کانال پست میزاشتم و شاید ده ها نفر از طریق همین گروه و کانال مشکلاتشون حل میشد و برنامه نویسی یاد می گرفتند در حالی که خودم هیچ نمی دونستم و فقط علاقه داشتم. به شما پیشنهاد می کنم که اصلاًً از این کار ها نکنید.


نظراتتون رو بنویسید...

باتشکر...