برنامه نویس و ورزش

از وقتی یادمه صبح کار و شب کار.

کار برنامه نویسی خلق چیزاییه که قبلا نبوده.

یک برنامه نویس اول باید فکر سلامتیش باشه

من از بچگی بسکتبال بازی می‌کردم ولی از ۲۵ سالگی تا ۳۵ فقط هفته ای یک روز میرفتم استخر

اما بعد از ۳۵ بدلیل فشار کاری بالای برنامه نویسی فهمیدم بعد از ۱۰ ساعت نشستن پشت میز باید برم ورزش

و تصمیم گرفتم هر شب زمین بسکتبال نزدیک خونه و یک ساعت با توپ تمرین کنم و دریبل بزنم و تحرک داشته باشم

از طرف دیگر داشت کم کم مریضی ها سراغم میومد

حتما ورزش کنید

نمیدونم علاقه به ورزش های قدرتی دارید یا رزمی یا هوازی

اما من شخصا باید بدوم و عرق کنم

بسکتبال و تنیس و یا حتی شنا

شنا مشکلش اینه که کلر میزنن و برای ریه های من ضرر داره

بسکتبال مشکلش اینه یک زمینه (سه به سه) پیشرفت نداره و مربی نیست و مسابقه جدی برگزار نمیشه

بسکتبال دو زمین هم مربی و زمین و تیم و هم‌بازی برای من ۴۰ ساله نبود

برای همین شش ماه پیش تنیس رو شروع کردم

چند تا ورزش رو قیمت گرفتم

تیراندازی ماهی ده جلسه سیصد با اسلحه مخصوص

تنیس با راکت و مربی و توپ و زمین ده جلسه سیصد بشرط اینکه چهار نفر باشیم

پینگ پونگ ده جلسه ۱۰۰ با میز و مربی

استخر ده جلسه سیصد بدون مربی

بالاخره تنیس رو در روزهای زوج با چند تا از دوست هام شروع کردیم و کم کم روزهای فرد هم دارم میرم

و بعد از مدتی

به این نتیجه رسیدم باید عضلات مهم در تنیس قوی کنم و تصمیم گرفتم کش بخرم

به بند تی ار ایکس رسیدم

https://www.digikala.com/product/dkp-1418555

فارغ از قیمتش کدوم بهتره؟ به نظرتون

https://www.digikala.com/product/dkp-3216991

سی دی که توی بسته تی ار ایکس هستش و حرکات رو توضیح میده اپلیکیشن اندروید هم داره

گشتم و گشتم اینو پیدا کردم همون مربی و همون روش

«‏TRX FORCE» در مایکت:

https://myket.ir/app/com.trxtraining.trxforce

اون آقا توضیح میده حرکت کامل نمایش داده میشه