نویسنده کتاب های: وقتی اوفیلیا می گرید، در جست و جوی سینما(مجموعه مقالات سینمایی)، احتکار احساسات، جغله و حسن یوسف
بعد از تو | پایان یک زن | نقد فیلم سینمایی

بعد از تو به کارگردانی فرهاد نجفی آینه شکسته ای است که با مسئله رابطه سعی در بازسازی مشکلات جامعه دارد . مهمترین وظیفه چنین فیلم هایی پرهیز از هرگونه گرایش فکری و جنسی است . در این فیلم کارگردان ناخواسته چهره ضعیفی از شخصیت زن و همچنین مرد در جامعه ایرانی ساخته است . باید به این نکته اشاره کنم که بهرام بیضایی با «سگ کشی» مسئله بزرگی از زنانگی و عدم توجه به آن در جامعه ایران را مطرح می کند اما متاسفانه آثاری همچون «بعد از تو» تنها در نمایش بُغض و خشم یک زن گام برداشته اند و از قدرت انسانی او طرحی ایراد نمی کنند و...
برای مطالعه کامل این نقد به روزنامه اینترنتی برداشت بلند مراجعه کنید
مطلبی دیگر از این انتشارات
دانشگاه اگر سیاسی نباشد، بنگاه تربیت سیب زمینی ِ متخصص می شود ...!
مطلبی دیگر از این انتشارات
آیا انقلابهای خشونت آمیز به دموکراسی ختم میشوند؟
مطلبی دیگر از این انتشارات
سقوط