بهترین سایت های فیلم و سریال رایگان کدامند ؟[آپدیت آبان 1402]

سلام من این پست را سال 2021 منتشر کرده بودم اما دوباره دیدم خیلی چیزا عوض شده پس اومدم تغییر دادم و از نو منتشر ش کردم که محتواش کامل و بروز باشه و بدون اطلاعات غلط

اینکه این سایت هایی که اسم بردم همه شون خوب هستند ، هیچ جای شکی براشون نیست . اما متاسفانه همه این سایت ها که قبلا لیست کرده بودم بجز اپ لیموفیلم ، همه شون غیر رایگان هستند و اشتراک ماهانه میخوان .

زمانی که این پست رو منتشر کرده بودم ، اپ لیموفیلم تازه کار بوده و آرشیو غنی نداشته اما الان این هم تغییر دادم چون الان بالغ بر 100 ترابایت فضا فقط فیلم و سریال داره و سرورهاش برای امنیت بخاطر فیل .تر شدن خارج از ایران نگه داری میشه و رایگانه اما هنوزم کم و کثری هایی هم داره که به امید خدا و شما عزیزان بهتر و بهتر هم میشه

من سیروان هستم و به عنوان یک فیلمباز که علاقه شدیدی به فیلم و سریال دارم مخصوصا سریال [البته خارجی] و همیشه میبینمشون میخوام چند تا سایت و اپ که بتونید باهاش رایگان فیلم و یا سریال ببینید را معرفی کنم . درسته خود من از اعضای لیموفیلم هستم و دوست دارم که شما از اپ ما فیلم و سریال ببینید ، اما من اینجا میخوام سایت های دیگری که از ما قوی تر هستند و یا در حد ما هستند را اینجا به شما معرفی کنم

اما فراموش نکنید که لیموفیلم را دانلود کنید و از تماشای بدون سان.سور و رایگان فیلم و سریال لذت ببرید .


سایت هایی میان و میرن هر روز ف.ی.لتر میشن و باز آدرس های جدید ازشون میاد

از این بین به بهترین این زمینه در سال 2023 می پردازم اگر سایتی رو معرفی کردم قطعا ؛لینک ش کار نمیکنه پس بهتره این سایت ها رو از تو گوگل بر اساس اسمشون سرچ ش کنید .


لینک دانلود اپ لیموفیلم

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.narenji.org



بهترین سایت های فیلم و سریال رایگان کدامند ؟[سال 2021]
بهترین سایت های فیلم و سریال رایگان کدامند ؟[سال 2021]



اولین سایت سایت دیجی موویز

این سایت بازدید روزانه خیلی خیلی بالایی دارد و ربته الکاسی آن زیر 200 ایرانه

قبلا معیاری برای سنجش میزان محبوبیت سایت ها ابزاری بود به اسم الکسا ، همیشه این سایت زرفیلم با وجود اینکه زودبه زود لینک دامین ش رو عوض میکرد ، اما همیشه جز اولین ها و برترین های ایران بود یعنی امتیاز 200 داشت که یعنی در ایران 200 سایت از این سایت پر بازدید تر بودند . درسته که این سایت چون زودبه زود مجبور به تغییر دامین میداد ممکنه این عدد واقعی نباشه و احتمالش خیلی زیاده که این سایت زیر 200 هم باشه اما میخوام بگم از بهترین سایت های ایرانه که باهاش میشه فیلم وسریال دید . ا

نکته مثبت این سایت اینه که همه فیلم ها و سریال ها رو با زیرنویس چسبیده فارسی داره اما قبلا همه ش رایگان بود که الان اشتراکی شده و تقریبا شاید نصف ش اشتراکی و نصف ش رایگان باشه .

مزایای دیجی موویز

  • آرشیو کامل فیلم و سریال
  • کاربری راحت و کاربر پسند
  • بروز و سریع
  • سریال های زیرنویس چسبیده زیادی دارد و خودشون بعضی ها رو زیرنویس میکنند .

اکثر سریال ها و فیلم های ش با زیرنویس چسبیده فارسی هستند و نیاز نیست دنبال زیرنویس بگردید

  • دانلود بدون نیاز به خرید اشتراک برای بعضی فیلم ها

موبو موویز

من موبو موییز رو خیلی دوست داشتم تا قبل از اینکه اشتراکی بشه . این سایت هم شانه به شانه ی دیجی موویز حرکت می کرد . و دانلود کردن و آرشیو این سایت هم تقریبا کامله . اما به دیجی موییز به گمان م نمیره .

اما بعضی فیلم ها رو داره که من تو دیجی موویز پیداش نکردم . و خوبی دیگر این سایت اینه که زیاد دوبله فارسی پیدا میشه ارشیوش تقریبا کاملا برای دوبله ها . که تو سایت های دیگه پیدا نمیشن معمولا . هر چند خود من طرفدار دوبله نیستم و ترجیح میدم زبان اصلی با زیرنویس فارسی رو ببینم اما این سایت دوبله هاش برای دوستانی که دنبال سریال ها و فیلم های دوبله فارسی هستند خوب و مناسبه .


مزایای موبو موویز

  • دیر دیر آدرس ش دچار مشکل میشه و این نقطه قوت شه
  • آرشیو ش برای دوبله خوبه
  • دسترسی به آرشیو ش آسان است
  • اکثر سریال ها و فیلم های ش با زیرنویس چسبیده فارسی هستند و نیاز نیست دنبال زیرنویس بگردید
  • اکثر سریال ها و فیلم هایی که دوبله آن جاهای دیگر پیدا نمی شود راحت در این سایت قابل مشاهده است
  • نیاز به خرید اشتراک داره
  • آرشیو ش بسیار کاملتر از بعضی سایت های دیگر است
  • و کیفیت زیر 480p داره برای اون دسته از افرادی که دوست دارن کم مصرف کنن یعنی 300p و 240p


سایت موبو موویز رو تو گوگل سرچ کن اما اینو بدون که سایت دیگری هم هست سا.نسو.ر شده است و باهمین اسم فعالیت میکنه


سایت دیبا موویز

قبل از اینکه این بلا سر دیبا موویز بیاد ، جزء بهترین ، بهترین های ایران بود .

اما با از دست دادن آرشیو ش که بیش از [70 ترابایت به ادعای خودشان] الان آرشیو ش به اندازه قبل کامل نیست اما انصافا دارند خوب کار می کنند و سریع دوباره به نزدیک جایگاه قبلی شان رسیدند .

از بس این سایت برند شناخته شده ای هست سایت هایی که به این اسم فعالیت میکنند بسیارند ولی یک دیبا موویز واقعی داریم و مابقی جعلی ن

الان سرور این سایت در کشو المان است و برای جبران هزینه بالای هاستینگشان روی آوردند به فروش اشتراک های ماهانه و سالانه و نامحدود . که خود من از این سایت اشتراک دارم و جزء بهترین انتخاب های من هست

مزایای این سایت بدون س.انس...ور بودن فیلم هایش است

و از معایب آن چسبیده نبودن زیرنویس هایش است که رقبای آن بهتر عمل کرده اند

مزایای دیبا موویز

نامی کهنه و باسابقه در بین رقبا

آرشیو نسبتا کامل اما بدون زیرنویس

سریال ها و فیلم های اختصاصی دوبله شده زیادی دارد

فیلم ها وسریال هایی که خیلی جاها جرئت نمی کنند بزارند اینجا هست .

آرشیو ش برای بعضی فیلم ها که هیچ جا پیدا نمیشه اینجا هست


معایب دیبا موویز

تعرفه خارجی حساب شدن دانلود [زیاد مهم نیست]

نیاز به به خرید اشتراک دارد

زیرنویس چسبیده نبودن فیلم ها

ظاهر قدیمی سایت


سایت زرفیلم

سایت زرفیلم برای کیا خوبه ؟ تقریبا همه و مخصوصا برای کسانی که عاشق انیمه های ژاپنی و یا سریال های کره ای هستند . چرا؟ لامصب این سایته خیلی رو کره ای ها و این چشم بادومی ها تمرکز کرده

در کل سایت خوبیه ولی اشتراکیه و رایگان نیست .

مزایای زرفیلم

ارشیو قوی و پیشرفت سریع محتوا

گزینه خوبیه برای انیمه باز ها

آرشیو سریال های درام کره ای زیاد دارد

آرشیو نسبتا کامل با زیرنویس

سریال ها و فیلم های دوبله شده زیادی دارد [از نماوا و فیلیمو برمیداره]

اپلیکیشن و وبسایت ش خوبه


سایت film2media

این سایت هم مثل دیگر سایت های دیگر است کامل است پرمخاطب است اما زیاد ظاهر جالبی ندارد و حس خوبی برای آن به وجود نمیاد رتبه الکسای این سایت هم زیر 200 ه و خیلی پر بازدیده

اولین چیزی که در صفحه اول به چشم می آید عکس آیت الله امام خمینی و امام خامنه ایه که میخواسته با این ترفند کمی دیر تر فیلتر بشه اما فکر نکنم تاثیر داشته باشه

سرور سایت ش پر سرعته و قوی ه

آرشیو ش کامله اما زیاد مشخص نیست چه سریالی بروز شده که کاربرا ترغیب به دانلود فصل و قسمت جدید ش بشن سرور های دانلود ش هم ایران نیست و دانلود شما خارجی حساب میشه

معایب و مزایای film2media

سایت ش زیرنویس نداره

به هم ریخته س و مشخص نیست چی به چیه

ظاهرش خیلی خیلی خیلی بده

اما از تو گوگل پیدا میشه


چرا فیلم و سریال خارجی را نباید دوبله دید ؟

یه نسیحت از من به شما که فیلم زیاد میبینید اما دوبله میبینید .اگر مثل من تنهایی از تماشای فیلم میخوای لذت ببری ، من بهتون پیشنهاد میکنم که از همین امروز از دوبله دست بکشید و برید سراغ زبان اصلی با زیرنویس . چرا؟ دو دلیل داره ، اول اینکه حس واقعی فیلم با همین صداهای اصلی منتقل میشه که در حالت دوبله شده اون حس و حاله رو و اون هیجانه و یا احساس ترسه رو منتقل نمیکنه و تاثیری که باید بعد دیدن فیلم به مخاطب ش بده رو نداره ، این دلیل خودش خیلی مهمه که فیلمی که شما میبینید ، نهایت لذت را از اون فیلمه ببینید.. دلیل دوم که خیلی مهمه اینه که حتی شما اگه زبان انگلیسی تون در حد ایت ایز ا دور باشه، شما بعد یه سال یهو متوجه میشید که دارید انگلیسی رو میفهمید ، خیلی از کلمات اصطلاحات ، هستند که از فیلم من یاد گرفتم و خیلی هم تو زندگیم به کارم اومده پس حتما انگلیسی رو با فیلم یاد بگیر رایگان هم هست ، اصلا هم سخت نیست .

سایت و اپکیکیشن لیمو فیلم

لیمو فیلم اپ نسبتا جدیدیه که آرشیو ش خیلی کامله .

هر روز سریال ها و فیلم ها رو اپدیت میکنند و هر روز بیشتر از 100 فیلم به آرشیو ش اضافه میشه

مزایای دانلود و استفاده از لیموفیلم اینه که دانلود هاش با تعرفه داخلیه ،

هم زیرنویس چسبیده دارد و هم دوبله شده فارسی

که آرشیو دوبله هاش زیاد هستند

طراحی ظاهری سایتش کاربر پسند هست و تم مشکی که دارد چشم را اذیت نمی کند و در موبایل هم تست کردم حس خوبی را برای گشتن در بین آرشیو به مخاطب منتقل می کند .

و نکته آخر اینکه دسته بندی هاش ساده هست و سریع میتوان با جستجو سریال یا فیلم مد نظر را پیدا کرد

بجز سایت روی اپ هم فعالیت دارد که من اپ را بررسی کردم ، آرشیو اپ ش کاملتر از سایتشان بود پس مشخصه بیشتر تمرکزشون روی اپ شونه و اپ شان قابلیت پخش آنلاین دارد و زیرنویس همراه با ویدیو ها اجرا می شود .

مشکلاتی که برای لیموفیلم پیش اومد اینه که یه بار سرور هامون که داخل ایران بود مصادره شد و ما آرشیو مان را متاسفانه از دست دادیم . هنوزم که هنوزه مشکلات زیادی برامون به وجود میارن که نمیشه خیلی چیزارو گفت، اپ ما چون رایگانه ، نمیخوان رایگان بمونه این بلاها رو سرمون میارن بخاطر اینکه نمیتونن باهامون سالم رقابت کنند ، اما مهم نیست ما کار خودمونو میکنیم و نیت مون پاکه ، به همین دلیله اینجا تو این مقاله کنار اسم برند خودمون داریم از بعضی از رقبامون هم اسم میبریم و به شما میشناسونیمشون

مزایای لیموفیلم

دارای اپ اندروید قوی و کاربر پسند است

زیرنویس همراه ویدیوها هست یعنی زیرنویس چسبیده هستند

سانسور نشدن و آزادانه فیلم ها رو میزارن

هم دوبله هست و هم زیرنویس از هر فیلم

دسترسی پیدا کردن به فایل های دانلود این سایت شبیه دیجی موویز و موبوموویز آسان و کاربر پسند است

نیاز به خرید اشتراک نیست


معایب لیمو فیلم

سایت نداره هنوز [بزودی]

نسخه IOS هم نداره و ایفونی ها فعلا نمیتونن [بزودی]

نسخه WINDWOS نداره [بزودی]

فعلا نسخه اندروید تی وی هم نداره برای تلویزیون [بزودی]


اپلیکیشن دانلود فیلم و سریال لیمو فیلم

ادرس همیشگی سایت لیموفیلم WWW.LIMO.FILM