خرید فالوور واقعی یا غیر واقعی اینستاگرام؟


خرید فالوور واقعی یا غیر واقعی اینستاگرام؟ سلام می کنم به تو دوست خوبم. چند وقتی هست می بینم خیلی از دوستان در سایت ها سوال می کنند و بین دو راهی ماندند که آیا فالوور بخریم واسه پیجمون یا نخریم؟

خرید فالوور واقعی یا بهتر بگم جذب فالوور واقعی حالا این می تونه از طریق سایت های ارائه دهنده این خدمات یا از طریق تبلیغات در اینستاگرام باشه، چیز بدی نیست من در ادامه به شما نشان خواهم داد که حتی شما اگر خرید هم نکنید اگر کوچکترین مسائل را رعایت نکنید در شبکه های اجتماعی علی الخصوص اینستاگرام با مشکل مواجه خواهید شد پس با من همراه باشید.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی واقعا هوشمند و مخاطب محور هستش یعنی چی؟ یعنی اگر شما با مخاطب خودتون تعامل نداشته باشید اینستاگرام این اجازه را به شما نمیده که در این شبکه رشد کنید. مثلا شما فرض کنید در بهترین جای منطقه خودتون یک باب مغازه اجاره کردید و می خواهید مشغول کسب و کار بشید حالا اگر من نتونم با مشتری ها تعامل خوبی داشته باشم اعم اینکه ارتباط موثر، زمان فعالیت و تبلیغات و .... جه فرقی می کنه این مشتری خودش اومده باشه یا کسی معرفی کرده باشه.

1- در اینستاگرام نظم حرف اول میزنه اگر قراره شما روزی دو تا پست راس یک ساعت خاص به اشتراک بزارید دقیقا همین روند باید تکرار کنید.

2- بیو مناسب مثل یک ویترین جذاب مغازه می مونه خیلی از پیج ها را میبینم اصلا متوجه نمی شی طرف چی داره می فروشه.

3- از هشتگ ها نباید غافل بشید آنها خیلی موثرند یکی از کارهایی که دیدم دوستان انجام می دهند استفاده از هشتگ های نامربوط هستش که این واقعا می تونه به اعتبار او پیچ صدمه بزنه.

4- منشن طبق الگوریتم جدید اینستاگرام خیلی خیلی کاربردی هستش البته به شرط اینکه بر اساس پیج هدف باشه. سایت های زیادی هستند که این کار را انجام مید هند که در ادامه این سایت معرفی می کنم.

از این طریق می تونید به این سایت دسترسی داشته باشید حتی می تونید برای تست کیفیت جمعه ها مراجعه کنید و بر اساس سرویس های پر بازید کاملا رایگان سرویس خودتا ثبت سفارش کنید.

https://arcbiz.ir

خب یکسری مطالب دیگه طبق الگوریتم اینستاگرام هست که واقعا از حوصله این موضوع خارج هستش و رعایت همین چند نکته می تواند خیلی مفید باشه.

خب بریم سراغ اصل موضوع ما با خرید فالوور واقعی تاکید می کنم فقط واقعی به صورت پاپ آپ و هدفمند و بر اساس موضوع پیج شما و رعایت اصول اولیه اینستاگرام هیچگونه مشکلی برای شما بوجود نمیاره.

امیدوارم این مطلب برایتام مفید بوده باشد ممنون میشوم نظرات خودتان را با من در میان بگذارید.