لولیتا چیست؟ عروسک دروغ با عکس و فیلم‌ جعلی (lolita)

این آخرین پست من درباره لولیتاست و دیگه این داستان رو می‌بندم. رائفی‌پور اخیرا باز بحث لولیتا رو در نقد فیلم بازی مرکبش پیش کشیده و به من بهونه‌ای داد تا یک ویدئو جامع و کامل در رد این شایعه مریض و جنسی بسازم. (من یک سال پیش در پست لولیتا وبلاگم به دروغ بودنش پرداخته بودم)

شایعه عروسک لولیتا
شایعه عروسک لولیتا

رائفی‌پور تو کلیپش عکس‌های زیادی رو نشون می‌ده. من جعلی بودن تمام عکس‌ها رو نشون دادم، در مجموع جعلی بودن هفت عکس رو نشون دادم. ولی از گذاشتنشون این جا معذورم چون منشوری هستن و بعید بدون قوانین بذاره.

به جعلی بودن دو فیلم منسوب به لولیتا هم اشاره کردم که قبلاً جعلی بودنشون رو نشون داده بودم.

رائفی‌پور هم پشت سر هم حرف‌های دروغ و بی‌سند می‌گه، از قیمت لولیتا تا چه جوری ساختنشون و کیفیتشون و از همه مهم‌تر، این که پلیس مکزیک یک دختر اروپا شرقی لولیتا شده رو پیدا کرده. این حرف‌ها دروغ محضه پلیس مکزیک هیچ لولیتایی رو پیدا نکرده. اگر کسی ادعا داره که آره، یک سند معتبر از یک خبرگزاری معتبر در این باره بده!

می‌تونید ویدئو رو در کانال یوتیوبم ببینید:

https://youtu.be/zs-YXi6vCCA