معرفی فیلم intouchable

intouchableرفی فیلم
intouchableرفی فیلم


دیدن فیلم می تواند یکی از سرگرمی های فردی باشد. اما نکته مهمی که من همیشه برای تماشای یک فیلم رعایت می کنم، این است که آن فیلمی نکته ایی را به من اضافه کند و یا اینکه حداقل از نظر کارگردان و داستان فیلم، بتواند لذت خوبی را در من ایجاد کند. از این نظر روی تماشای فیلم بسیار حساس هستم.

یکی از فیلم هایی که آن را در کمتر از دو ماه حداقل چهار بار تماشا کرده ام-آن هم بدون فورواد کردن- فیلم intouchable است. این فیلم از موسیقی متن بسیار زیبایی بهره می برد و چون به شخصه عاشق پیانو هستم، موسیقی متن فیلم من را بسیار جذب خود کرد.

نکته بسیار مهمی که در مورد این فیلم باید در نظر داشته باشید این است که حتما آن را به زبان اصلی اش یعنی فرانسوی تماشا کنید. چون اصل کلمات و لحن بازیگرها در نسخه های دوبله جالب نیست. و به خصوص بازیگر سیاه پوست لحن و نوع کلمات اش بسیار جالب توجه است.

این فیلم جسارت اقدام را به ما می آموزد و اینکه برخی از ما فکر می کنیم برای رسیدن به چیزی یا فردی باید همه شرایط خود را کامل کنیم-از خصوصیت افراد کمال طلب- در صورتی که شاید برای رسیدن به آن چیز یا فرد شرایط فعلی ما کافی است و یا بهتر است بگوییم که مورد پسند آن شرایط است.

همچنین باید در نظر داشت که شما در هر شرایطی که باشید تاکید می کنم هر شرایطی برای شما موقعیتی برای زندگی و کار وجود دارد و این ذهن شماست که مانع بزرگ و اصلی شما در راه رسیدن به اهداف تان در زندگی- و شاید داشتن یک زندگی عادی- است. الزاما قرار نیست که همه افراد در دنیا در مسیر رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده خودشان باشند.

موضوع بعدی اهمیت داشتن اعتماد به نفس، مهارت های کلامی و ارتباطی است. در فیلم intouchable بازیگر سیاه پوست حتی با دارا بودن دانش کم و حتی در مواردی صفر، به راحتی با مهارت های اشاره شده کارهایش را جلو می برد. موفقیت های او در مصاحبه های شغلی اش بر اساس این مهارت ها به خوبی در فیلم مشهود است.

همچنین فیلم intouchable سکانس های جذابی دارد، به عنوان مثال یکی از آنها زمانی است که بازیگران اصلی برای پریدن به کوهستان می روند و پرواز گلایدرها بر فراز آسمان با پشت صحنه کوهستان، صحنه ای بسیار خلاقانه و زیبا را خلق کرده است.


در گوشه های از فیلم intouchable استفاده از درمان های طبیعی به جای استفاده صرف از داروهای شیمیایی دیده می شود، مثل پیاده روی در شب.

بقیه فیلم را به خودتان می سپارم و امیدوارم که از دیدن فیلم intouchable لذت ببرید.