پادکست برای برنامه نویس‏ها

سلام به همگی

داشتم فکر میکردم بعد از مدتها چه پستی بذارم که مفید باشه

فکر کردم معرفی چندتا پادکست در زمینه ی برنامه نویسی میتونه ایده ی خوبی باشه.

اولین پادکستی که میخوام معرفی کنم از وبسایت https://podcode.ir/ هست که چندتا برنامه نویس خوب پادکست برنامه نویسی پر میکنن که توش کلی نکات کاربردی خوب برای کسایی که تو مسیر برنامه نویسی هستند رو معرفی میکنن.

https://podcode.ir/


من کلا پادکستایی که گوش میدم از اپلیکیشن castbox گوش میدم و تمام پادکستهایی که عکسشون رو میذارم از این application هست.

پادکست که میخوام معرفی کنم پادکست clean code که میتونه توی مسیر که کدهای تمیزتری بنویسیم خیلی میتونه کمک کنه

پادکست بعدی so bob که از uncle Bob هست و درباره ی agile توضیح میده

در زمینه ی agile یک پادکست دیگه هست بنام The Agile Coffee Padcast هست

یک پادکست دیگه در زمینه agile پادکستی بنام agile Instructor هست

همونطور که قبلا گفتم من برنامه نویس php هستم پس دوتا پادکست هم درباره زبان php معرفی میکنم

phpRoundtable Padcast , php[padcast]


دوتا پادکست دیگه هم هستن که بنظرم ارزش گوش دادن دارن

Learn To Code With Me , Developer Tea


امیدوارم این پست بدردتون بخوره

پادکست ها رو گوش کنید و استفاده کنید و توی حرفتون بیشتر و بیشتر پیشرفت کنید.