پادکست فارسی کافینیس : فیلم pi 1998





خب سلام بعد از کلی مدت ! خیلی وقت هست دارم از افسردگی و اهمال کاری شکنجه میشم واسه همین کم کار شدم ولی باکی نیست هنوز متوقف نشدم :))

من دوتا پادکست دارم یکی به اسم coffeenis که با چند تا از دوستای نردم میشینیم صحبت میکنیم اون یکی هم به اسم uxlaaz هست که درمورد مباحث یوایکس حرف میزنم البته همونطور که گفتم زیاد کار خاصی نکردم این مدت پادکستارو از اکثر جاها مثل اسپاتیفای و کست باکس میتونید بشنوید (لینک کست باکس اخر پست )

ولی چند وقت پیش با دوستانم نشستیم درمورد یه سری چرت پرت درمورد پترن و هوش مصنوعی و تئوری ریاضی گفته شده توی فیلم پای صحبت کردیم

فیلم pi1998 یکی از اون فیلمای خفن هست اثر دارن آرنوفسکی که جریان خلاصش اینجوره که شخصیت اصلی مکس یه ریاضی دان هست که روی الگوریتم پیش بینی سهام کار میکنه که با AI اینده سهام شرکت هارو تخمین بزنه ولی درگیر ماجرا میشه …

فیلم

اگه پادکست رو گوش ندادین توصیه میکنم گوش بدین هر موقع وقت داشتین

به خودم قول دادم یکم بیشتر ظاهر بشم و کارهامو از سر بگیرم خلاصه مراقب سلامتیتون باشید

https://virgool.io/p/a4gewrcqaoi0/edit

کست باکس (پادکست فارسی کافینیس)

اینستاگرام coffeenis