چگونه در اینستاگرام رشد کنیم؟ (انتخاب یوزرنیم)

از آخرین پست ویرگولم یه سالی میگذره...
اینکه چرا دیگه پست نذاشتم رو نمیدونم ولی چند هفته‌ی اخیر دوباره به فکر افتادم که باید به ویرگول برگردم.
خب من برگشتم و امیدوارم که بتونم تا جایی که میتونم رشد شما در شبکه‌های اجتماعی رو ساده تر کنم.

به قسمت اول رشد در اینستاگرام خوش اومدید.
همونطور که از عنوان این پست مشخصه، قراره درباره‌ی موضوع ساده و جذاب انتخاب یوزرنیم صحبت کنیم.
پروسه‌ی انتخاب یوزرنیم خیلی سخت نیست و یوزرنیم خوب میتونه به رشد ما در اینستاگرام کمک کنه.

قبل از اینکه پروسه انتخاب رو شروع کنیم باید ببینیم یوزرنیم خوب چه ویژگیهایی داره :
- خیلی خوب تو ذهن مخاطب میمونه و تایپش خیلی راحته
- با محتوا و پستهایی که قراره تو پیجمون باشه مرتبطه (جز پیج شخصی و برندها)
- تمیز و بدون هیچ چیز اضافیه (عدد و آندرلاین)
- خوندن و تلفضش راحته
- خیلی طولانی نیست و قشنگ به نظر میاد

یوزرنیم خوب تو اینستاگرام پیدا نمیشه، همه رو گرفتن!!!

خب شاید این حرف درست باشه که یوزرنیم‌های خفن رو گرفتن.
ولی این باعث نمیشه که ما از یوزرنیم زشت و نامناسب استفاده کنیم.
خب این که بگیم انتخاب نکنید به تنهایی کافی نیست،باید راه حل واسش داشته باشیم.

ممد راه حلت چیست؟

1. موضوع کلی پستهایی که قراره تو پیجتون بذارید رو مشخص کنید.
2. تمام کلماتی که تو حوزه کاریتون استفاده میشه رو بنویسید.
3. کلماتی که به محتواتون نزدیکتره رو انتخاب کنید و باهاشون ترکیبات جالب بسازید.
4. بهترین‌ها رو تست کنید اگه بود که منو دعا کنید،اگرم نبود برو مورد بعدی
5. صفتهایی که فکر میکنید تایپ کردنشون آسونه و میتونه مرتبط باشه رو بیارید تو ترکیب‌سازی
6.اسمتون رو با موضوعتون ترکیب کنید

بریم برای یه مثال
تصور کنید من میخوام یه پیج درباره نقد فیلم بزنم و فیلمای خوب رو پیشنهاد بدم
کلمات من میشن :OFFER,CINEMA,REVIEW,NAGHD,LORD ,FILM, MOVIE
با کمی بازی و ترکیب کردنشون من یه آیدی رو انتخاب کردم FILMBYLORD که میتونید ببینید.

توصیه های لورد

1. تا جایی که میتونید سعی کنید از اسپل درست کلمات استفاده کنید و اشتباه ننویسید.
2. از عددها خیلی کم استفاده کنید،چون کمی شاید ربات‌طور باشه.
3. تا جایی که امکان داره از آندرلاین و عدد هم استفاده نکنید.
4.کوتاه و تایپ آسون همیشه تو ذهنتون باشه.

خب اینم از راه حل پیشنهادی من برای انتخاب یوزرنیم در اینستاگرام
راهی که گفتم رو حتما تست کنید و اگرم به مشکلی خوردید زیر همین پست بپرسید باهم کارتونو راه میندازیم.



اگه نیاز به راهنمایی یا مشاوره داشتید،خیلی خیلی خوشحال میشم که تو اینستاگرام بهم پیام بدید.
مخلصم و ممنون از حمایت و همراهیتون.