کسب درآمد از مصرف پهنای باند سرور + اسپانسرینگ

سلام

از اول بگم این مطلب برای وبمستر های عزیزی هستش که سایت پر بازدید دارند و قصد دارند کسب درآمد داشته باشند.


خب راه های خیلی زیادی برای کسب درآمد از سایت نیستش ، بخوام خلاصه بگم

  • گذاشتن بنر یا پست تبلیغاتی در سایت

گذاشتن تبلیغات در سایت مطمئنن به جز سوددهی برای مدیر سایت ، هم باعث آزار کاربر میشه هم باعث سئو منفی در سایت به این صورت که ممکنه افزایش حجم صفحه و .... بشه

  • گذاشتن پاپ آپ

این روش ممکنه سوددهی بیشتری از روش بالا داشته باشه ولی مطمئنن کاربرای سایتتون رو واقعا فراری میده چون خیلی رو مخه !

اما امروز قصد دارم روش خوب درآمد از سایت رو فقط با دانلود کاربران از سایت بهتون توضیح بدم

روش خیلی ساده و مختصر هستش که کاربران با دانلود از سرور شما باعث مصرف پهنای باند میشوند که هاستینگ بر اساس هر ترابایت مصرفی به شما پول میده + به صورت اسپانسری سرور رایگان در اختیار شما میزاره !

خب اگر متوجه موضوع شدید من قصد معرفی این هاستینگ هارو دارم که شما میتونید با ارسال تیکت به پشتیبانی شون در این زمینه باهاشون همکاری کنید که من خودم باهاشون کار کردم و معتبرن ( البته شما قبل از همکاری تحقیقات لازم انجام بدید )

فقط قبلش مهمه بدونید که حداقل میزان ترافیک خروجی ماهانه باید بالای 150 ترابایت باشه و سرور که ارائه میکنند از ایران هستش حالا از کدوم isp باشه رو بستگی به هاستینگ داره

خب من 3 جا بهتون معرفی میکنم تا به این لحظه که این مطلب مینویسم اینکار انجام میدند

1 : هاست دی ال

2 : پارسا اسپیس

3 : میهن پرداز


البته پیشنهاد من به کسایی که سایت پربازدید شناخته شده خوبی دارید میتونید مستقیما با isp های مطرح مثل آسیاتک ، پارس آنلاین و .... وارد گفت و گو بشید و نیازی به واسطه هاستینگ نداشته باشند !

عزیزان اگر کسی نظری راجب هاستینگ های معرفی شده داره یا هاستینگ جدید میشناسه میتونه توی نظرات معرفی کنه .