یک برنامه خبیث کامپیوتری !!


یکی از مشکلات ما توی مدرسه ساعت نامناسب کلاس ها است ‌‌, مخصوصا زنگ آخر که از ساعت 1:00 تا 2:30 ادامه داره که با خودش خستگی کلاس های قبل و گشنگی به همراه داره که باعث میشه کسی برای کلاس حوصله نداشته باشه . و سطح یاد گیری رو بیاره پایین :( خوشبختانه ما کامپیوتری ها مجهزیم به برنامه نویسی و هر زنگی که توی کلاس کامپیوتری باشه ما می تونیم کار های خبیثانه ای روی سیستم کلاس انجام بدیم D; از ساده ترین کار که تنظیم زمان خاموشی برای سیستم هست تا نوشتن یک برنامه " رو مخی " اما , امان از وقتی که کلاس تخصصی داشته باشیم , اون موقع باید استاد های خودمون رو شکست بدیم .

قبل از توضیح اصل کار باید در مورد کلاسمون بدونید > مدرسه ما چهار تا کارگاه کامپیوتری داره که بهش میگن سایت , سایتی که ما توش بودیم بخاطر هزینه بالای خرید سیستم , یک سیستم داشت با قدرت متوسط و هشت دستگاه Zero Client ( یک دستگاهی که خودش قدرت پردازش نداره و پردازش رو توسط شبکه به یک کامپیوتر میده و کار این دستگاه اینه که چند نفر میتونن با یک سیستم همزمان کار کنند ) که ما رو متصل به یک سیستم میکرد و قدرت پردازش بین تمامی سیستم ها تقسیم می شد . پس اگه سیستم اصلی خاموش بشه همه دستگاه های ما بی فایده میشه . (یا باید کامپیوتر جیبی داشته باشه)

زنگ آخر که می شد کسی حوصله درس و یا انجام تمرین نداشت. وس از موقیت سوء استفاده کردم و به فکر این بودم که قدرت پردازش سیستم رو بیارم پایین و این راه ها رو رفتم :

> باز کردن هر برنامه ای که روی سیستم نصب شده بود (ما دسترسی نصب برنامه نداشتیم. سیستم کند می شد ولی کار نمی کرد )

> بازی کردن بازی های پرتابل (مشکل این بود که توی task manager میفهمیدن کدوم سستم پردازش بیشتری داره )

> نوشتن برنامه ای که یک سری محاسبه های تکرای بکنه (خیلی طول می کشید و نهایتا سیستم خودش درستش میکرد و مشکل لو رفتن من هم وجود داشت )

پس بعد از یه کمی فکر بیشتر به این نتیجه رسیدم که یک برنامه ای بنویسم که خودش رو اجرا کنه ؟! دقیقا کار این برنامه اینه که > خودش رو اجرا میکنه چون خودش رو اجرا کرده دوباره هر کدوم خودشون رو اجرا می کنن و همنین طور قبلی ها هم دارن خودشون رو اجرا می کنند . مثل شاخه های یک درخت که روی هر شاخه یک شاخه هست و هر شاخه باز هم شاخه و برگ داره .

ریشه هاش رو هم حساب کنید ـ حتی بزرگ تر از این !!!
ریشه هاش رو هم حساب کنید ـ حتی بزرگ تر از این !!!


و در کمتر از یک دقیقه تک تک مانیتور ها سیاه می شد و سیستم دیگه کار نمی کرد . خوبیش این بود که تا برن task manger رو بیارن سیستم دیگه کار نمی کرد و من به اصطلاح Anonymous بودم . و وقتی استادمون سیستم رو ReStart می کرد دو باره من برنامه رو اجرا میکردم :)
تا معلم خسته می شد و میگفت تمرین برای خونه و تا آخر زنگ " آزاد " هستین خوشبختانه امسال توی اون کلاس نیستم و من خودم رو صادقانه معرفی میکنم .
ولی بگم درسته امسال هر کدوممنون سیستم جدا داریم ولی باز هم راه هایی هست ;)
مثل برنامه NetSupport (برنامه ای که باعث میشه کل سیستم ها توسط معلم کنترل بشن )

از این لینک می توانید برنامه رو از one drive دانلود کنید

https://1drv.ms/u/s!Ajo4HZod_hOKiQdC0xY8o1WzH4hx?e=UB5eLa