3 شیوه کسب درآمد از Web Scraping

3 شیوه کسب درآمد از Web Scraping
3 شیوه کسب درآمد از Web Scraping


سلام امروز امدم یک پست عالی براتون بذارم?

البته به نظر من اینطور هست شاید شما اصلا دوست نداشته باشید موضوع پست همنطور که خوندید 3 شیوه کسب درآمد از Web Scraping هست ولی من فقط 1 تاشو میگم،2 تا دیگه هم میذارم توی سایتم.یعنی توی سایتم هست.



چطور از Web Scarping کسب درآمد کنیم

میدانید که شما در حال خواندن اطلاعات هستید؟ شاید از نظر شما این‌ها فقط کلماتی باشند که درکنار هم قرار گرفته اند. به طور ساده شما در حال Scarp کردن این مطلب در سایت من هستید.
Web Scrapperها در بین کدهای تولید شده توسط سایت میخزند و اطلاعاتی که از بانک اطلاعاتی سایت به نمایش در آمده‌اند رو بررسی میکنند، اغلب سایت‌ها جلوی ربات هارو برای Scrap کردند گرفته‌اند اما اگر کار شما به میزان کافی خوب باشه میتونید ۹۹٪ سایت هارو مورد بررسی قرار دهید.

۱#. ساخت ربات

ربات فقط یک اطلاح فنی برای برنامه‌ای است که عملکرد خاصی دارد، بسته به کاری که انجام میدهد شما میتوانید این برنامه رو به افرادی که توانایی ساختن چنین برنامه‌ای را ندارند بفروشید.
برای مثال من چند وقت پیش برای سایت دیوار یک ربات نوشتم و موفق شدم که اون رو به یک شخصی که مشاور املاک داشت بفروشم.

https://rp76.ir/article/3-%D8%B4%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D8%AF%D8%B1%D8%A2%D9%85%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-Web-Scraping