آهوی من مارال ، سریال عاشقانه ویژه نمایش خانگی

سریال آهوی من مارال
سریال آهوی من مارال

اطلاعات سریال آهوی من مارال

نام سریال: آهوی من مارال

ژانر: تاریخی و عاشقانه

کارگردان: مهرداد غفارزاده

تهیه کنندگان: بهروز خوش رزم و سعید خندق آبادی

نویسندگان: پریسا شمس، معصومه یزدانی و ابراهیم قربانپور

سال ساخت: ۱۴۰۰

دانلود سریال آهوی من مارال
دانلود سریال آهوی من مارال

سریال آهوی من مارال درباره چیست؟

سریال آهوی من مارال روایتگر زندگی عاشقانه ناصرالدین شاه است و ما را به دوره باشکوه قاجارمی‌برد. در خلاصه این سریال زیبا آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می‌شود حال اسیری که در دام مانده باشد، صیاد رفته باشد. شاه به حکم قدر قدرتی امر می‌کند که صیاد را به شکارگاه بازگردانند، غافل از اینکه آن آهو چشم گریزپا، خود صید و صیاد عاشقی جوان است از دیار آذربایجان، دیاری که گل‌های دستش همه سارای نام دارند و سروهای سر به فلک کشیده‌اش همه خان چوپان... . برای این سریال دو فصل در نظر گرفته شده است و از شبکه خانگی به نمایش در می‌آید.

سریال آهوی من مارال
سریال آهوی من مارال

بازیگران سریال تاریخی آهوی مارال چه کسانی هستند؟

در سریال جذاب آهوی من مارال حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه، ترلان پروانه به عنوان مارال، گوهر خیراندیش در نقش شکوه السلطنه، لاله اسکندری به عنوان سارا،فریبا کوثری به عنوان انار تاج، روزبه حصاری در نقش یاشار، متین ستوده در نقش الناز و سیروس میمنت به عنوان ولی خان حضور دارند. از سایر بازیگران این سریال می‌توان به شبنم مقدمی، فاطمه شکری، اتابک اناری، لیلا بلوکات، علیرضا آرا، الهام کردا، علیرضا کمالی، جواد یحیوی، سروش همتی و آتش تقی پور اشاره کرد.