دانلود فیلم اینجا بدون من

فیلم اینجا بدون من
فیلم اینجا بدون من


اینجا بدون من فیلمی به کارگردانی بهرام توکلی و محصول سال ۱۳۸۹ سینمای ایران است. فیلم‌نامه اینجا بدون من اقتباسی از نمایشنامه باغ وحش شیشه‌ای اثر تنسی ویلیامز است. فاطمه معتمدآریا برای بازی در فیلم اینجا بدون من برنده جایزه بهترین بازیگر زن در سی و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مونترال کانادا شد.


لینک دانلود فیلم اینجا بدون من

دانلود کیفیت ۴۸۰


دانلود بهترین فیلم های سینمای ایران


داستان فیلم اینجا بدون من

فیلم داستان خانواده‌ای ست متشکل از مادر (فاطمه معتمد آریا) و دو فرزندش، احسان (صابر ابر) و یلدا (نگار جواهریان) که در آرزوی دستیابی به رویاهای خود هستند و امیدوارانه تحولی را انتظار می‌کشند. یلدا معلول است و تمام دغدغه مادر تأمین آینده اوست. ورود رضا دوست احسان با بازی (پارسا پیروزفر) زندگی آنان را دستخوش تغییراتی می‌کند.

بازیگران فیلم اینجا بدون من

فاطمه معتمد آریا _ صابر ابر _ نگار جواهریان _ پارسا پیروزفر از بازیگران فیلم اینجا بدون من هستند.