دانلود فیلم جهان با من برقص

فیلم جهان با من برقص
فیلم جهان با من برقص


جهان با من برقص اولین ساخته سینمایی سروش صحت در مقام کارگردان است. فیلم جهان با من برقص محصول سال ۱۳۹۸ سینمای ایران نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.


لینک دانلود فیلم جهان با من برقص

دانلود کیفیت ۴۸۰

دانلود کیفیت ۷۲۰

دانلود کیفیت ۱۰۸۰

دانلود کیفیت 4K

دانلود کیفیت Bluray

دانلود همه کیفیت ها


دانلود بهترین فیلم های ایرانی


تیزر فیلم جهان با من برقص با بازی هانیه توسلی

https://www.aparat.com/v/y5kh2/%D8%AA%DB%8C%D8%B2%D8%B1_%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86_%D8%A8%D8%A7_%D9%85%D9%86_%D8%A8%D8%B1%D9%82%D8%B5


داستان فیلم جهان با من برقص

دوستان جهانگیر ( علی مصفا ) برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند.

بازیگران فیلم جهان با من برقص

هانیه توسلی - علی مصفا - جواد عزتی - پژمان جمشیدی - مهراب قاسم خانی - سیاوش چراغی پور - کاظم سیاحی از بازیگران فیلم جهان با من برقص به کارگردانی سروش صحت هستند.