نوید محمدزاده در سریال قورباغه

سریال قورباغه اولین تجربه کارگردانی هومن سیدی در نمایش خانگی است که بعد از ساخت فیلم مغزهای کوچک زنگ زده جدیدترین تجربه کارگردانی این هنرمند جوان است.

نوید محمدزاده نیز با بازی در سریال قورباغه برای نخستین بار به شبکه نمایش خانگی می‌‌آید.


نوید محمدزاده و صابر ابر با قورباغه به شبکه نمایش خانگی می‌آیند


تریلر سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی


بازیگران سریال قورباغه
بازیگران سریال قورباغه


هومن سیدی بازیگری که تجربه بازی در سریال گلشیفته و عاشقانه را در نمایش خانگی دارد این بار در تجربه‌ای متفاوت با کارگردانی یک سریال پرستاره به نمایش خانگی می‌آید.

هومن سیدی کارگردان قورباغه
هومن سیدی کارگردان قورباغه


سریال قورباغه قصه جالب و پر کششی دارد و تا کنون دستمایه تولید هیچ فیلم و سریالی نشده است. این سریال به دلیل داستانی که دارد در قسمت هایی در خارج از ایران ضبط شده است. مدیر فیلمبرداری این سریال پیمان شادمانفر است.

فرشته حسینی و صابر ابر در سریال قورباغه
فرشته حسینی و صابر ابر در سریال قورباغه


در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده ‌است:
«من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفش بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»

پیش از این صابر ابر تصویری از خود و نوید محمدزاده ، یکی دیگر از بازیگران سریال قورباغه در اینستاگرام منتشر کرد و در توضیح آن نوشت:
«دنیا برای من جای کوچیکیه، قورباغه. بهار ۹۹، ۲۰۲۰»


هومن سیدی در این اثر از سحر دولتشاهی ، فرشته حسینی ، آناهیتا افشار و مهران غفوریان در کنار چهره‌های جدید استفاده کرده است.