دانلود سریال قورباغه قسمت ۳ (سوم)

دانلود قسمت سوم سریال قورباغه
دانلود قسمت سوم سریال قورباغه

دانلود قسمت سوم سریال قورباغه

دانلود با کیفیت ۴۸۰

دانلود با کیفیت ۷۲۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰HQ

دانلود با کیفیت BlueRay

دانلود همه کیفیت‌ها

قسمت سوم سریال قورباغه

نویسندگی، تدوین و کارگردانی سریال قورباغه را هومن سیدی برعهده دارد و تهیه‌کننده آن نیز علی اسدزاده است. این سریال محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است که با توجه به آنچه عوامل این سریال اعلام کرده‌اند، قرار است در تابستان 99 شاهد اولین قسمت آن باشیم. سریال قورباغه مانند بسیاری از سریال‌ها قرار است، از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شود.

نکته مهمی که درباره این سریال وجود دارد آن است که سریال قورباغه اولین سریال هومن سیدی خواهد بود و همچنین در آن بازیگران ویژه‌ای نقش آفرینی خواهند کرد. این سریال با اینکه هنوز پخش نشده ولی طرفداران بسیاری پیدا کرده و افراد زیادی منتظر هستند تا اثر خلق شده توسط هومن سیدی را مشاهده کنند و لذت ببرند.

داستان سریال قورباغه

سریال قورباغه ژانری اجتماعی و معمایی دارد و با توجه به شنیده‌ها قرار است این سریال روی مشکلات اجتماع تمرکز کند. در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده ‌است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفش بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»


بازیگران سریال قورباغه

در سریال قورباغه بازیگران منحصر به فردی نقش آفرینی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به نوید محمدزاده، نوید پورفرج، مهران غفوریان، هومن سیدی، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، صابر ابر، سیامک اتفاقیان و … اشاره کرد.

دانلود قسمت اول سریال قورباغه

دانلود قسمت دوم سریال قورباغه

دانلود همه قسمت های سریال قورباغه با ترافیک نیم بها

{ "@context": "https://schema.org", "@type": "FAQPage", "mainEntity": [{ "@type": "Question", "name": "قسمت سوم سریال قورباغه", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "نویسندگی، تدوین و کارگردانی سریال قورباغه را هومن سیدی برعهده دارد و تهیه‌کننده آن نیز علی اسدزاده است. این سریال محصول سال ۹۹–۱۳۹۸ است که با توجه به آنچه عوامل این سریال اعلام کرده‌اند، قرار است در تابستان 99 شاهد اولین قسمت آن باشیم. سریال قورباغه مانند بسیاری از سریال‌ها قرار است، از طریق شبکه نمایش خانگی پخش شود." } },{ "@type": "Question", "name": "داستان سریال قورباغه", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "سریال قورباغه ژانری اجتماعی و معمایی دارد و با توجه به شنیده‌ها قرار است این سریال روی مشکلات اجتماع تمرکز کند. در خلاصه داستان سریال قورباغه آمده ‌است: «من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفش بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.»" } },{ "@type": "Question", "name": "بازیگران سریال قورباغه", "acceptedAnswer": { "@type": "Answer", "text": "در سریال قورباغه بازیگران منحصر به فردی نقش آفرینی می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به نوید محمدزاده، نوید پورفرج، مهران غفوریان، هومن سیدی، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، صابر ابر، سیامک اتفاقیان و … اشاره کرد." } }] }